خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت خدادی و تابش برای درگذشت همایون خسروی دهکردی

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۱۲۰

معاون مطبوعاتی و مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی طی دو پیام جداگانه درگذشت همایون خسروی دهکردی نویسنده و روزنامه‌نگار سینمایی را تسلیت گفتند.

 به گزارش ایلنا، در پیام محمد خُدادی (معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد) آمده است:
انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت زنده‌یاد «همایون خسروی دهکردی» مدیرمسئول ماهنامه مؤثر «سینما و ادبیات» موجب تأثر شد.‌

اینجانب درگذشت این پیشکسوت  مطبوعاتی را به خانواده گرامی ایشان، جامعه رسانه‌ای کشور و همکاران خوبم در ماهنامه سینما و ادبیات تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان، صبر و اجر مسألت می‌کنم. نیاد سینمایی فارابی در پیامی درگذشت همایون خسروی دهکردی، منتقد سینما و مدیر مسئول مجله «سینما و ادبیات» را تسلیت گفت.

 همچنین در پیام تسلیت مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی آمده است:

«درگذشت مهندس همایون خسروی دهکردی، مدیرمسئول مجله «سینما و ادبیات»، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

مرحوم «خسروی دهکردی» به عنوان شخصیتی اخلاقی، متخصص، مستقل، سالم، تخصص‌گرا و نوجو، در حوزه ادبیات سینمایی، منشأ خدماتی ارزشمند و جست‌وجوگر راهی نوین بود که این تلاش، منجر به ثبت یکی از تخصصی‌ترین نشریات حال حاضر در کشور شد و بی‌شک فقدان او ضایعه‌ای دردناک برای جامعه رسانه و نقد فیلم محسوب می‌شود.

فقدان این مدیر مسئول و منتقد سینما را به خانواده داغدار و جامعه مطبوعاتی و سینمایی کشور تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز