خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال دل به زودی میسر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۸۹۸

دانلود سریال دل. کلمه‌ای که این روزها زیاد سرچ می‌شود. پس از انتشار آخرین اخباری که منوچهر هادی مبنی بر انتشار سریال جدیدش منتشر کرد، بازار این سریال بیش از هر زمان دیگری داغ شد. در ادامه می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این سریال و نحوه‌ی دریافت آن کسب کنید.

سریال دل، ساخته‌ی جدید منوچهر هادی است که داستان آن به نحوی روایت سریال عاشقانه است. گفته می‌شود که ماجرای این داستان به صورت اسپین آف عاشقانه است. به هرحال داستان هرچه باشد مخاطبین اهمیت زیادی نمی‌دهند و تنها می‌توان گفت دوست داران سینمای ایران منتظر انتشار قسمت نخست این سریال هستند. برای دانلود سریال دل، می‌توانید روی لینک کلیک کنید و پس از ورود به وبسایت تایم سیتی آن را خریداری کنید.

بازیگران بسیار خوبی در این سریال حضور دارند که نام هرکدام از آن‌ها می‌تواند موجب فروش یک فیلم یا سریال شود. حال شاهد هستیم که تمامی این سوپراستارها در کنار هم جمع شده‌اند تا شاید بهترین سریال ایرانی سال 98 را خلق کنند.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به "هومن سیدی"، "ساره بیات"، "یکتا ناصر"، "بیژن امکانیان"، "افسانه بایگان"، "حامد بهداد"، نسرین مقانلو" و عده‌ای دیگر اشاره کرد. نکته‌ی حائز اهمیت این سریال، جابه‌جایی محمدرضا گلزار با حامد بهداد بود. پیش از اینکه حامد بهداد در سریال دل حضور پیدا کند، محمدرضا گلزار نقش کلیدی این سریال را به دوش می‌کشید. اما پس از تداخل سریال دل با سایر برنامه‌های این چهره‌ی مشهور، به ناچار گلزار از این پروژه جدا شد و جای خود را به دیگر بازیگر محبوب سینمای ایران یعنی حامد بهداد داد.

زمان پخش سریال دل، جدول پخش هفتگی سریال دل، تریلر و آرشیو کامل این سریال در تایم سیتی قرار دارد و شما می‌توانید با مراجعه به این وبسایت تمامی موارد بالا را در دسترس داشته باشید.

نکته‌ی جالبی که این روزها به وجود آمده، رقابتی است که بین سریال مانکن، سریال کرگدن و سریال دل به وجود می‌آید. همانطور که می‌دانید سریال مانکن این روزها یکه تازی می‌کند و پس از پخش 15 قسمت، توانسته نگاه‌های زیادی را به خود معطوف کند. از طرفی دیگر سریال کرگدن ابتدای مسیر را قدرتمند شروع کرده و با داستان جالب خود سروصدای زیادی به پا کرده.

دانلود سریال دل به زودی میسر می‌شود

حال با وجود سریال دل، و پیشینه‌ای که از فصل قبلی این سریال ( عاشقانه ) موجود است، فکر می‌کنید کدام یک موفقیت بیشتری کسب می‌کند ؟

مطمئنا این موضوع برای طرفداران خیلی داغ و دلنشین خواهد بود. چرا که در روزهای مختلف هفته می‌توانند سریال ایرانی تماشا کنند و لازم نیست یک هفته منتظر قسمت جدید بمانند. اما برای سازندگان سریال‌های بالا ممکن است موضوعی خوشایند نباشد. چرا که ممکن است یک سریال موفقیت و شهرت دیگری را قاپ بزند و دیگری را از دور رقابت خارج کند.

شما چطور فکر می‌کنید؟ به نظر شما کدام یک از سریال‌های بالا در انتهای مسیر موفقیت بیشتری کسب می‌کنند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز