خبرگزاری کار ایران

صالحی از باقی ماندن کاغذ در شمار کالاهای اساسی سال آینده خبر داد

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۳۹۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: کاغذ نشر و روزنامه در سال ۹۹ همچنان در شمار کالاهای اساسی است و با ارز ۴۲۰۰ تومانی عرضه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سیدعباس صالحی در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران گفت: کاغذ نشر و روزنامه در سال ۹۹ همچنان در شمار کالاهای اساسی است و با ارز ۴۲۰۰ تومانی عرضه خواهد شد.

وی درباره میزان و چگونگی تخصیص ارز حمایتی به کاغذ خاطرنشان کرد: باتوجه به ایجاد زیرساخت مناسب برای ارزیابی و تخصیص کاغذ مورد نیاز نشر و مطبوعات در قالب کارگروهی متشکل از تمامی دست‌اندرکاران مرتبط اعم از سازمان‌های دولتی، اتحادیه‌ها و صنوف، پس از بررسی‌های لازم این موضوع در کارگروه ساماندهی کاغذ، جزئیات امر اطلاع‌رسانی می‌شود.

صالحی همچنین درباره برنامه‌های این وزارتخانه در بودجه سال آینده، گفت: در جلسه امروز بیشتر درباره موضوعات کلان بودجه مباحثی مطرح و صحبتی درباره مسائل تفسیری نشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی دیگر درباره وضعیت برگزاری جشنواره فیلم فجر نیز یادآور شد: همه فیلم‌هایی که در مرحله تولید هستند برای حضور در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند و انتظاری که وجود دارد مبنی بر اینکه جشنواره فجر جشنواره‌های ملی در حوزه سینما باشد، در دست تحقیق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز