خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه ایران کالا:

کارآفرینان باید مانند چهره‌های ماندگار تکریم شوند/ ثروتِ همه ثروتمندان از راه نامشروع بدست نیامده/ فضای مجازی بازارهای سنتی را با اختلال مواجه کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۹۰۳

اردشیر زابلی‌زاده می‌گوید: باید اقداماتی صورت گیرد که افرادی که در کشور شغل ایجاد می‌کنند و به ثروت‌آفرینی می‌پردازند، همچون چهره‌های ماندگار ارزشمند شوند و مورد تکریم و احترام مردم قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شبکه ایران کالا از سال ۹۶ با رویکرد تبلیغاتی برای کالاهای ایرانی آغاز به کار کرد. مسئولان این شبکه حداقل در شعار می‌گویند که در قبال تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی رویکرد حمایتی داشته و به کسب درآمد نمی‌اندیشند.

اردشیر زابلی‌زاده (مدیر شبکه ایران کالا) درباره تضادی که بین تصویر ارائه شده از طبقه ثروتمند در سریال‌های تلویزیون ارایه می‌شود با دیدگاه حمایتی شبکه ایران کالا از کارآفرینان ایرانی، گفت: قدری بی‌انصافی است که ما این موضوع را تنها به سریال‌های تلویزیون ختم کنیم. به اعتقاد من این نگاه در حوزه رسانه‌ای کشور حاکم است که باید آن را از افکار عمومی گرفت. به نوعی هرکسی که کارخانه دارد، به این معنا نیست که کار خلاف کرده و ثروت خود را از راه غیرحلال به دست آورده است.

وی ادامه داد: به عنوان کسی که در حوزه ارتباطات رسانه فعال بوده و تجربه دارد، باید بگویم که به نظرم این نگاه غلطی است. در واقع ما باید کاری کنیم تا به کسانی که در حوزه ثروت‌آفرینی کشور فعالیت می‌کنند، نگاه درستی شود. آنها هم کار حلال می‌کنند و نباید نگاهمان به آنها غلط باشد. اگر جایی فیلم و سریالی بر مبنای خلاف این موضوع ساخته می‌شود یا در این رابطه در روزنامه و رسانه‌ها داستان و مطلبی زده می‌شود، به نظرم این کار مبنای غلطی دارد.

مدیر شبکه ایران کالا در ادامه بیان کرد: باید اقداماتی صورت گیرد که افرادی که در کشور شغل ایجاد می‌کنند و به ثروت‌آفرینی می‌پردازند، همچون چهره‌های ماندگار ارزشمند شوند و مورد تکریم و احترام مردم قرار گیرند. بخشی از این موضوع به خودشان ربط داشته و بخش دیگر آن به من و شما مربوط است که دست‌اندرکار رسانه هستیم. درنهایت باید بگویم که ما نباید امروز به این صورت نگاه کنیم که اگر کسی ثروتی به دست آورد، از راه نامشروع و غیرحلال به دست آورده است. ما چنین نگاهی در شبکه ایران کالا نداریم و به افراد با دید مثبت می‌نگریم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره لطمه‌ای که ممکن است، سرویس فروش تلویزیونی شبکه ایران کالا به بازار سنتی ایران وارد کند، توضیح داد: این موضوع که ممکن است به بازار سنتی لطمه وارد شود، نکته درستی است. به نوعی آن تحولی که در عرصه رسانه‌ای، بسترهای اینترنتی و فضای مجازی ایجاد شده، در حال اختلال در بازارهای سنتی ماست اما ما تیم مطالعاتی و شورای فکری برای این موضوع داریم که از اساتید دانشگاه، بخشی از اقتصادانان و کسانی که دغدغه‌ این کار را دارند، تشکیل شده است. در واقع این افراد کمک می‌کنند تا ما با کارهایی که در این شبکه انجام می‌دهیم، به بازارهای سنتی‌امان لطمه وارد نکنیم.

زابلی‌زاده در پایان گفت: در شبکه ایران کالا ما مسیری می‌رویم و تولیداتی را انجام می‌دهیم که باعث اختلال در بازار سنتی ما نشود. البته بازارهای سنتی نیز باید به شکل مدرن روی بیاورند و خودشان را نشان دهند تا به این صورت لطمه‌ای به آنها وارد نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز