خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۸۵۹

سه نشست و دو کارگاه تخصصی در پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کمیته علمی جشنواره اسباب‌بازی با هدف ارتقای سطح دانش، آگاهی و مهارت فعالان صنعت اسباب‌بازی، پژوهشگران و علاقه‌مندان نشست‌ها و کارگاه‌هایی را با همکاری انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران و مشارکت اساتید برجسته دانشگاهی و پژوهش‌گران حوزه فرهنگ و هنر برگزار می‌کند.

بر همین اساس «آموزش و پژوهش در صنعت اسباب‌بازی»، «صنایع خلاق فرهنگی بازی‌های بوم‌ ساخت»، «آثار روان‌شناختی و تربیتی بازی و اسباب‌بازی» عنوان نشست‌های تخصصی پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی هستند.

همچنین «کارگاه آموزشی برندسازی، بازاریابی و فنون فروش موفق صنعت اسباب‌بازی» و «کارگاه آموزشی شخصیت‌سازی در بازی و اسباب‌بازی» در روزهای برگزاری این جشنواره برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در نشست‌ها و کارگاه‌ها می‌توانند به تارنمایhttp//irantoyfestival.ir مراجعه و فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

یادآوری می‌شود جشنواره اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، شورای نظارت بر اسباب‌بازی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در برگزاری این رویداد مشارکت دارند.

پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی با شعار «تمرین زندگی» ۷ تا ۱۳ دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز