خبرگزاری کار ایران

ارشاد پیگیر معافیت مالیاتی موزیسین‌ها شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۷۲۱

موضوع حذف معافیت مالیاتی فعالان فرهنگی که قرار است در بودجه سال آتی گنجانده شود، مورد اعتراض اهالی صنف قرار گرفت و متعاقب آن وزارت ارشاد به حمایت از جامعه هنری برخاست.

به گزارش ایلنا، سایت خانه موسیقی نوشت: چندی پیش موضوع حذف معافیت مالیاتی فعالان فرهنگی که قرار است در بودجه سال آتی گنجانده شود، مورد اعتراض اهالی صنف قرار گرفت و شنبه گذشته قرار بود کلیه اصناف فرهنگی به اتفاق، بیانیه‌ای در اعتراض به این طرح غیرفرهنگی و بلکه ضدفرهنگی منتشر کنند که متاسفانه به علت بارش سنگین برف و توامان شدنش با اعتراضات به گرانی بنزین و قطع اینترنت و دیگرمسائل حاشیه‌ای، گردهمایی اصناف برگزار نشد، ولی با این وصف، مسئولان اصناف از طریق مراودات و نشست‌های جداگانه صدای اعتراض خودشان را به گوش مسئولان مربوط رساندند و کماکان قاطبه فعالان و مسئولان صنفی به شدت پیگیر اعتراضات صنفی جهت ممانعت حذف معافیت مالیاتی هستند، اما در این میان بشارت آمد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز این بار در جهت حمایت از اهالی فرهنگ و هنر و همسو با اصناف، پیگیر عدم حذف معافیت مالیاتی هستند!

گویی امسال ارشاد، ارشاد شده! و برخلاف سال گذشته که به دنبال اخذ عوارض ده درصد از کنسرت‌گذاران بود، خوشبختانه این روزها به یاری فرهنگ و هنر ملی ایران برخاسته و به دنبال جلوگیری از حذف معافیت مالیاتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز