خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز دوشنبه ایلنا می‌خوانید:

تحریم‌ها مانعِ توسعه گردشگری و تجارت ایران و قزاقستان است/صداوسیما باید در راستای سیاست کلی نظام عمل کند/برگزاری مراسم تشییع ابراهیم معمارزاده/ کاوه آفاق بازیگر تئاتر شد/صحبت‌های رضا صادقی درباره مهناز افشار

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۴۵۲

گفتگو با عزت‌الله ضرغامی درباره پوشش رسانه‌ای صدا و سیما از اتفاقاتی که گرانی قیمت بنزین به همراه داشت و گفتگو با سفیر قزاقستان درباره تاثیر تحریم‌ها در صنعت گردشگری ایران از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با عزت‌الله ضرغامی درباره پوشش رسانه‌ای صدا و سیما از اتفاقاتی که گرانی قیمت بنزین به همراه داشت، گفتگو با سفیر قزاقستان درباره تاثیر تحریم‌ها در صنعت گردشگری ایران، گفتگو با یک کارشناس حوزه موسیقی درباره وضعیت پرداخت روزنامه‌ها به موسیقی، برگزاری مراسم تشییع ابراهیم معمارزاده، خبر بازیگری کاوه آفاق در یک نمایش، صحبت‌های رضا صادقی درباره مهناز افشار از جمله اخباری است که روز دوشنبه (چهارم آذر ماه) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

صداوسیما باید در راستای سیاست کلی نظام عمل کند/ محدودیت بودجه باید شامل همه دستگاه‌ها شود

عزت‌الله ضرغامی گفت: اگر دولت در تبیین گرانی قیمت بنزین به مردم پیشگام می‌شد و رئیس‌جمهور و سایر مسئولان دولتی قبل از اجرای این اقدام، با مردم صحبت می‌کردند، مردم توجیه می‌شدند و ما این دوره را با خسارت بسیار کمتری می‌توانستیم پشت سر بگذاریم.

تحریم‌ها مانعِ توسعه گردشگری و تجارت ایران و قزاقستان است

سفیر قزاقستان در ایران با اشاره به آنکه با ایران تبادل گردشگر چندان زیادی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها مانع توسعه گردشگری و تجاری ایران و قزاقستان است. گردشگران درمانی ما به چین یا ازبکستان سفر می‌کنند و ایران مقصد سفر آنها نیست. شاید اگر ایران تحریم نبود، می‌توانستیم تبادلات بیشتری در حوزه گردشگری و تجاری برقرار کنیم.

دولت‌ها نمی‌خواهند موسیقیدان استقلال داشته باشد

رضا مهدوی درباره وضعیت موسیقی در روزنامه‌ها و جراید می‌گوید: من نگران موسیقی‌نویسی در روزنامه‌ها هستم. روزنامه‌هایی که حداقل هفته‌ای یک نیم صفحه را به موسیقی اختصاص می‌دادند و اگر آگهی بیاید اولین صفحه‌ای که حذف می‌شود موسیقی است. روزنامه‌نگاران به نوعی این بخش را حذف کرده‌اند و هرچه هست موردی و درباره سلبریتی‌هاست. در چنین شرایطی تنها امید ما به خبرگزاری‌هاست که هرازگاهی آلبومی را معرفی کنند یا درباره پروژه‌ای به تهیه خبر بپردازند.

مراسم تشییع ابراهیم معمارزاده برگزار شد

ابراهیم معمارزاده صبح امروز از مقابل خانه هنرمندان تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

کاوه آفاق بازیگر تئاتر شد

کاوه آفاق و بهاره رهنما به‌عنوان بازیگران نمایش «راه پله» معرفی شدند.

نمی‌توان مهناز افشار را قضاوت کرد

رضا صادقی خواننده پاپ در گفتگو با پشت صحنه رادیو تهران گفت که تعریف سلبریتی به هنرمند صاحب تفکر نزدیک است، نه افرادی که شوآف دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز