خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز یکشنبه ایلنا می‌خوانید:

صحبت‌های پروانه سلحشوری درباره نقش رسانه ملی در اقناع افکار عمومی/ انتقادات فریدون شهبازیان از برنامه عصر جدید/ادعای شورای شهر برای جبران خسارت‌های قطعی اینترنت در تئاتر/آخرین یافته‌های شهر سوخته چه می‌گویند؟/دو ایرانی نامزد جایزه «گرمی» شدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۸۳۱

گفتگو با پروانه سلحشوری درباره نقش رسانه‌های مختلف در اقناع افکار عمومی، گفتگو با فریدون شهبازیان درباره کم و کیف برگزاری جشنواره‌های موسیقی، طرح شورای شهر تهران برای جبران خسارت‌های قطعی اینترنت در تئاتر، از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با پروانه سلحشوری درباره نقش رسانه‌های مختلف در اقناع افکار عمومی، گفتگو با فریدون شهبازیان درباره کم و کیف برگزاری جشنواره‌های موسیقی، صحبت‌های رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران درباره طرح شورای شهر تهران برای جبران خسارت‌های قطعی اینترنت در تئاتر، انتشار آخرین یافته‌ها از شهر سوخته، خبر نامزد شدن دو هنرمندی ایرانی برای دریافت جایزه گرمی، اعلام جزئیات پانزدهمین جشنواره رادیو، معرفی دبیران جدید دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر و تاکید وزیر ارشاد بر افرایش سرانه فضاهای فرهنگی از جمله اخباری است که روز یکشنبه (سوم آذر ماه) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

تلویزیون حرف مردم را منعکس نمی‌کند/ بی‌اعتمادی چند برابر شده است

پروانه سلحشوری ضمن بیان اینکه در کشور ما اقناع افکار عمومی جایگاهی ندارد، گفت: این تلویزیون رسانه ملی و متعلق به مردم نیست چراکه اصلا افکار عمومی و حرف مردم را منعکس نمی‌کند و به شخصه نمی‌دانم که از کجا آمده است! به نوعی تلویزیون جزیره‌ای‌ست که فقط اخبار مختص به عده‌ای را پوشش می‌دهد.

«عصر جدید» خواننده‌ی نوجوانش را به بیراهه برد

فریدون شهبازیان می‌گوید: زمانی که برنامه «عصر جدید» روی آنتن رفت، آن پسر که اصلا خواننده نبود، به دلیل حمایت‌های بی‌مورد افرادی که آنجا نشسته بودند و به نظرم چیزی از موسیقی نمی‌دانستند به بیراهه رفت و واقعا گمراه شد. اینگونه که می‌گویند به جشنواره‌ای در ترکیه رفته و در آن شرکت کرده است. آن بچه باید برود درسش را بخواند و اصلا نباید چنین اتفاقاتی برای او رخ دهد. آن بچه شاید در زمینه تحصیل و درس خواندن نسبت به موسیقی استعداد بیشتری داشته باشد و حتی نابغه باشد.

طرح شورای شهر تهران برای جبران خسارت‌های قطعی اینترنت در تئاتر

محمدجواد حق‌شناس از آمادگی شورای شهر و شهرداری تهران برای مساعدت در بهبود شرایط هنرهای نمایشی در شرایط قطع شدن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، خبر داد و گفت: برای استفاده عادلانه همه گروه‌های تئاتری از امکان تبلیغات شهری، باید با همه ذی‌نفعان به طرحی مشترک برسیم.

آخرین یافته‌های شهر سوخته چه می‌گویند؟ / زنان در ایرانِ باستان "آرتروز" داشتند

کارشناسان، باستان‌شناسان و کاوشگران شهر سوخته طی مقالاتی جداگانه آخرین یافته‌های خود از مردمان ایران باستان را منتشر کردند.

دو ایرانی نامزد جایزه «گرمی» شدند

ایلیا سلمان‌زاده (موسیقی‌دان ایرانی سوئدی) و رامین جوادی (آهنگساز ایرانی، آلمانی) به تازگی نامزد جایزه گرمی شده‌اند. سلمان‌زاده در بخش بهترین ترانه و جوادی برای آهنگسازی یک سریال به این موفقیت‌ها نائل آمده‌اند.

جزئیات پانزدهمین جشنواره رادیو اعلام شد

طی نشستی با حضور معاون صدای رسانه ملی و جمعی از مدیران رادیو، جزئیات پانزدهمین جشنواره بین‌المللی رادیو اعلام شد.

معرفی دبیران جدید دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

دبیران جدید سه رشته هنری دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.‌

تاکید وزیر ارشاد بر افرایش سرانه فضاهای فرهنگی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه هیات امنای موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر با تاکید بر ضرورت افزایش سرانه فضاهای فرهنگی هنری کشور، گفت: ارتقای فضاهای فرهنگی هنری مانند سرانه فضای سبز که یک ضرورت بوده و هست مانند اکسیژن به شمار می‌آید و توجه به آن از ضروریات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز