خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز چهارشنبه ایلنا می‌خوانید:

کاهش ۷۰ درصدی فروش نمایش‌ها در پی بروز ناآرامی‌ها/صحبت‌های یک نماینده مجلس درباره مناظره تلویزیونی در پی افزایش قیمت بنزین/بستری شدن خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ در بیمارستان/درگذشت یک دانشمند ایرانی

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۶۶۵

گزارشی از کاهش فروش نمایش‌ها در پی بروز ناآرامی‌ها، بستری شدن خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ در بیمارستان و درگذشت یک دانشمند ایرانی از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گزارشی از کاهش فروش نمایش‌ها در پی بروز ناآرامی‌ها، گفتگو با یک نماینده مجلس درباره پخش مناظره‌های تلویزیونی برای اقناع نارضایتی‌های عمومی در خصوص گران شدن قیمت بنزین، گفتگو با وزیر اسبق آموزش و پرورش درباره رویکرد پوشش رسانه‌ای صدا و سیما از اتفاقات مختلف، بستری شدن خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ در بیمارستان، درگذشت یک دانشمند ایرانی، خبر تئاتر شدن داستان زندگیِ کنارِ هم در کشتی نوح، خواندن تیتراژ سریال «از سرنوشت» توسط محسن چاوشی از جمله اخباری است که روز چهار‌شنبه (بیست‌ونهم آبان ماه) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

کاهش ۷۰ درصدی فروش نمایش‌ها در پی بروز ناآرامی‌ها

قطعی و اختلال اینترنت از ۲۵ آبان ۱۳۹۸ به‌طور مستقیم به اقتصاد تئاتر ضربه زده و حیات آن را به‌طور جدی تهدید کرده است. پس از بروز ناآرامی‌های چند روزه در کشور به دلیل افزایش قیمت بنزین، اینترنت قطع و با اختلال سراسری مواجه شد و در دسترس نبودن سایت‌های فروش بلیت و تعطیلی تبلیغات مجازی نمایش‌ها، دست به دست هم داد تا حیات تئاتر بیش از همیشه دشوار شود.

هیچ راهکاری بهتر از صادقانه صحبت کردن با مردم نیست

غلامرضا حیدری ضمن بیان اینکه هیچ چیز بهتر از صادقانه صحبت کردن با مردم نیست، درباره برگزاری مناظره تلویزیونی برای گران شدن بنزین گفت: مناظره تلویزیونی ابزاری برای روشنگری مردم است اما به شرطی که موافقان و مخالفان واقعی در آن حضور پیدا کنند.

رسانه ملی تحلیل‌های یکسویه‌ای از ماجراهای مختلف سیاسی عرضه می‌کند

وزیر اسبق آموزش و پرورش معتقد است: صداوسیما به دنبال بهانه برای تضعیف و زدن دولت روحانی است.

تورج شعبانخانی در یکی از بیمارستان‌های همدان بستری شد

تورج شعبان‌خانی (خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای پیشکسوت موسیقی پاپ) که برای سخنرانی در یک کارگاه آموزشی به همدان رفته بود به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری شده است.

پرفسور فضل‌الله رضا، دانشمند ایرانی درگذشت

پرفسور فضل‌الله رضا دانشمند ایرانی و از پایه‌گذاران نظریه اطلاعات و مخابرات در جهان در سن ۱۰۵ سالگی درگذشت.

زندگیِ کنارِ هم در کشتی نوح تئاتر شد

کارگردان «قصه‌های سفر پرماجرای کشتی نوح» این نمایش را که با استفاده از عروسک‌های حیوانات ساخته شده از مواد دور ریختنی پلاستیکی و بازیافتی روی صحنه می‌رود، درباره آموزش زندگی مسالمت‌آمیز کنار هم به کودکان دانست.

محسن چاووشی تیتراژ یک سریال را می‌خواند

محسن چاووشی قرار است تیتراژ یک سریال در حال تولید را بخواند. نام این اثر تلویزیونی «از سرنوشت» است و علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده آن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز