خبرگزاری کار ایران

تورج شعبانخانی در یکی از بیمارستان‌های همدان بستری شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۶۳۱

تورج شعبان‌خانی (خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای پیشکسوت موسیقی پاپ) که برای سخنرانی در یک کارگاه آموزشی به همدان رفته بود به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان‌های این شهر بستری شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تورج شعبانخانی (ترانه‌سرا، آهنگساز و خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ) به دلیل بیماری و وخامت حال در یکی از بیمارستان‌های شهر همدان بستری شده و هم اکنون در بخش ویژه بستری است.

سامان ضیایی یکی از شاگردان تورج شعبانخانی که در حال حاضر به عنوان همراه در کنارش حضور دارد، درباره وضعیت او گفت: متاسفانه استاد شعبانخانی روز پنجشنبه 23 آبان‌ماه به دلیل وخامت حالشان به بیمارستان انتقال داده شده‌اند.

ضیایی درباره دلیل حضور تورج شعبان‌خانی در شهر همدان گفت: ایشان طی همکاری با یکی از آموزشگاه‌ها قرار بود در یک کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌شناسی 100 سال ترانه در ایران به ایراد سخنرانی بپردازد که حال نامساعد ایشان مانع این اتفاق شد.

شاگرد تورج شعبان‌خانی درباره نوع  و دلیل بیماری او نیز گفت: متاسفانه در حال حاضر نوع عملکرد قلب و ریه ایشان با مشکل مواجه است و دلیل آن، بیماری آنفولانزای چند ماه پیش ایشان است که بر اثر عدم پیگیری به وخامت حالشان منجر شده است. شاید اگر ایشان در آن مقطع بیماری‌شان را پی‌گیری و مداوا می‌کردند حال کار به اینجا نمی‌رسید.

ضیایی در پایان،‌ درباره تاریخ و چگونگی انتقال تورج شعبانخانی به تهران گفت: انتقال ایشان به نظر پزشک‌شان بستگی دارد و فعلا چنین اجازه‌ای به ما داده نشده است.

گفتنی است تورج شعبان‌خانی یکی از هنرمندان موسیقی پاپ است که علاوه بر خواندن آثار متعدد به عنوان ترانه‌سرا و آهنگساز با هنرمندان مطرحی همکاری کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز