خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز سه‌شنبه ایلنا می‌خوانید:

صحبت‌های کیانوش عیاری درباره بالاترین آمار زن‌آزاری در اروپا/«دمام» می‌تواند جایگزین ساز وارداتی «کاخون» شود/تمدید یک هفته‌ای اکران فیلم‌های کنونی در سینما/تعلیق رومن پولانسکی در فرانسه/افشاگری سفیر ایران در لندن درباره شبکه من‌وتو

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۳۰۴

گفتگو با کیانوش عیاری به بهانه اکران فیلم «خانه پدری» و گفتگو با سیامک بنایی درباره وضعیت فعلی موسیقی ایرانی از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با کیانوش عیاری به بهانه اکران فیلم «خانه پدری»، گفتگو با سیامک بنایی درباره وضعیت فعلی موسیقی ایرانی، تمدید یک هفته‌ای اکران فیلم‌های کنونی سینماها، تعلیق فعالیت رومن پولانسکی توسط انجمن صنفی سینماگران فرانسه، نمایش مجدد «خط قرمز» مسعود کیمیایی در کانون فیلم خانه سینما و توئیت سفیر ایران در لندن درباره ضررده بودن شبکه من‌وتو از جمله اخباری است که روز سه‌شنبه (بیست‌وهشتم آبان ماه) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

نگران بودن برای مردم معنایش این نیست که به‌جایشان تصمیم‌ بگیریم/بالاترین آمار زن‌آزاری به اروپا تعلق دارد

کارگردان فیلم سینمایی "خانه پدری" می‌گوید: همه فقط صحنه اول فیلم خانه پدری را دیدند و کسی به زنانی که آخر فیلم و در عصر حاضر در اجتماع فعال هستند، دقت نکرد.

«دمام» می‌تواند جایگزین ساز وارداتی «کاخون» شود

سیامک بنایی (موسیقی‌دان، مدرس و نوازنده تنبک) درباره وضعیت فعلی موسیقی می‌گوید: تلفیق موسیقی ایرانی با گونه‌هایی چون موسیقی الکترونیک و فیوژن و استفاده از سازهای غربی در کنار سازهای ایرانی، مثل این است که در و پنجره‌های کلیسایی در پاریس را برداریم و آنها را در مساجد خودمان مورد استفاده قرار دهیم. برخی از اساتید هم با سازبندی‌های غیرمعمول و تولید آثار به ظاهر تلفیقی هنرجویان و فعالان موسیقی را از مسیر درست خارج می‌کنند. این اتفاق سرآغاز انحراف است.

تمدید یک هفته‌ای اکران فیلم‌ها با توجه به اتفاقات اخیر

شورای عالی اکران تصمیم گرفت با توجه به اتفاقات اخیر، اکران فیلم‌های روی پرده را به مدت یک هفته تمدید کند.

انجمن صنفی سینماگران فرانسه فعالیت رومن پولانسکی را تعلیق کرد

ARP فرانسه که انجمن صنفی این کشور شامل مدیران، نویسندگان و تهیه‌کنندگان است، قوانین جدیدی را برای اعضای تحت تعقیب یا محکوم به جرائم جنسی پیشنهاد کرده است که منجر به تعلیق رومن پولانسکی خواهد شد.

نمایش مجدد «خط قرمز» مسعود کیمیایی در کانون فیلم خانه سینما

کانون فیلم خانه سینما در برنامه آینده خود، «خط قرمز» ساخته مسعود کیمیایی را برای دومین بار به نمایش می‌گذارد.

شبکه من و تو فقط ضرر می‌دهد

حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در لندن می‌گوید شبکه من و تو که سرمایه آن از طریق خانواده پهلوی تامین می‌شود، در این مدت فقط ضرر داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز