خبرگزاری کار ایران

نشست هم‌اندیشی مدیران هلدینگ هتل‌های زنجیره‌ای کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۹۶۳

نشست هم‌اندیشی مدیران هلدینگ هتل‌های زنجیره‌ای کشور با دعوت مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران در محل هتل لاله برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی جیرفتی (مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران) در نشست هم‌اندیشی مدیران هلدینگ هتل‌های زنجیره‌ای کشور گفت: با توجه به اینکه حجم عمده‌ای از هتل‌های کشور تحت پوشش جامعه هتلداران است، هماهنگی، همدلی و همفکری ما می‌تواند در رونق و توسعه گردشگری کشور نقش مهمی داشته باشد.

در ادامه پرهام جانفشان (مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران) در این نشست گفت: با توجه به این‌که بالاترین میزان تأسیسات گردشگری در بین استان‌های کشور به تهران تعلق دارد کوچک‌ترین اقدام و تصمیم مثبتی می‌تواند در تمام تأسیسات گردشگری کشور بسط و گسترش پیدا کند.

جانفشان پس از شنیدن صحبت‌ها و مشکلات مدیران عامل هلدینگ‌های هتل‌های زنجیره‌ای گفت: بسیاری از مطالبات هلدینگ‌های اقامتی در کارگروه تسهیل و رفع موانع استانداری قابل بحث و رسیدگی است و هدف از برگزاری چنین نشست‌هایی استماع مشکلات هتلداران برای انعکاس و پیگیری در جلسات و کارگروه‌های استانی است.

جانفشان خاطرنشان کرد: بالا بردن سطح اشغال مراکز اقامتی تهران در ایام نوروز، تعطیلات آخر هفته و رویدادهای ملی نظیر جشنواره‌های فجر از برنامه‌هایی است که اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان تهران به‌دنبال سیاست‌گذاری و تحقق آن است و برای اجرایی شدن آن نیازمند برگزاری چنین نشست‌هایی برای هم‌اندیشی و هم‌افزایی بین مدیران تأسیسات گردشگری هستیم.

او خطاب به مدیران عامل هلدینگ هتل‌های زنجیره‌ای گفت: فضای رقابتی سالم به‌معنای تلاش برای بالا بردن میزان کمی و کیفی خدمات ارائه‌شده به گردشگران همراه با افزایش ضریب اشغال در مراکز اقامتی استان تهران است.

جانفشان تأکید کرد این نشست‌های هم‌اندیشی به‌صورت مستمر و ماهانه تا پایان سال ۹۸ برگزار می‌شود.

نشست هم‌اندیشی مدیران عامل هلدینگ هتل‌های زنجیره‌ای با حضور سیدجواد موسوی مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی معاونت گردشگری، علی جیرفتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران و جمشید حمزه‌زاده رئیس جامعه هتلداران ایران به میزبانی هتل لاله تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز