خبرگزاری کار ایران

اهدای بیش از یکصد و پنجاه هزار جلد کتاب کمک آموزشی به مناطق محروم

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۹۶۸

در ابتدای هفته کتاب، گروه آموزشی جوکار بیش از 150 هزار جلد کتاب به ارزش 9 میلیارد تومان به مناطق محروم اهدا کرد.

به گزارش ایلنا، «نیکنام حسین‌پور» مدیر عامل خانه کتاب در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته کتابخوانی، با اشاره به اهدا ۱۵۰ هزار کتاب از سوی موسسه گاج به خانه کتاب اظهار داشت: امیدواریم با هم‌افزایی همه دستگاه‌های متولی سیستم آموزشی کشور را به سمتی پیش ببریم که سرانه مطالعه کشور بیشتر از قبل شود.

حسین‌پور بیان داشت: خوشبختانه طی چند سال اخیر ناشران کتاب‌های آموزشی به کمک آموزش و پرورش آمده‌اند و کمک‌های زیادی در راستای ارتقا سیستم  آموزشی انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ هزار کتاب از طرف موسسه گاج به خانه کتاب اهدا خواهد شد، گفت: با توجه به سیل و زلزله در ابتدای امسال و سال گذشته ناشران کمک‌های زیادی به این مناطق کردند تا دانش‌آموزان و دانشجویان همچنان به تحصیل خود ادامه دهند.

حسین‌پور با بیان اینکه انجمن ناشران آموزشی با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش در حوزه ساخت و ساز مدارس وارد شده است، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار جلد کتاب به ارزش بیش از ۹ میلیارد تومان به این مناطق محروم اهدا شد.

در ادامه این جلسه اصغر سلیمی، نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت میزان مطالعه در کشور گفت: میزان مطالعه در کشور به واسطه کنکور توسط کتاب‌های کمک آموزشی بالا رفته است.

وی افزود: باید برخی از انتشاراتی‌ها در زمینه کمک به سیستم آموزشی کشور مانند ساخت مدارس کمک کنند.

 ابوالفضل جوکار مدیرعامل گاج در مورد اهدا کتاب به خانه کتاب نیز اظهار داشت: امسال زیر نظر وزارت ارشاد ۱۵۰ هزار جلد کتاب به ارزش ۹ میلیارد تومان در چهار مقطع تحصیلی تقدیم خانه کتاب می‌شود.

وی افزود: هدف از این کار کمک به سیستم آموزشی کشور است و امیدوارم دانش آموزان محروم بتوانند از این کتاب‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز