خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز چهار‌شنبه ایلنا می‌خوانید:

توضیح مدیر پخش حوزه هنری درباره نمایش فیلم اکسونامی در مشهد/"خانه پدری" رفع توقیف شد/دانشمند اسکاندیناوی در حسرت ترجمه اشعار حافظ ماند/مرمت‌گران به دنبال درمانی برای گلسنگ‌های تخت جمشید هستند

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۲۴۱

توضیح مدیر پخش حوزه هنری درباره نمایش فیلم اکسونامی در مشهد، رفع توقیف فیلم "خانه پدری"، درآمد ۵۰۰ میلیون دلاری ترکیه از صادرات سریال، خبر ساخت فیلم تازه مسعود جعفری جوزانی از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با رابعه اسکویی درباره بازی در نمایش «هرملین، دیوانه اسکاندیناوی» و علاقه به شعرهای سعدی و مولانا، گفتگو با بابک بهداد درباره ساخت مستند «ایل من»، گفتگو با مدیر پایگاه جهانی تخت جمشید در رابطه با مشکلات این بنای تاریخی، برگزاری نشست خبری جشنواره موسیقی صبا که مختص به دانشجویان موسیقی است، توضیح مدیر پخش حوزه هنری درباره نمایش فیلم اکسونامی در مشهد، رفع توقیف فیلم "خانه پدری"، درآمد ۵۰۰ میلیون دلاری ترکیه از صادرات سریال، خبر ساخت فیلم تازه مسعود جعفری جوزانی، میزبانی ارمنستان از یک نمایش ایرانی از جمله اخباری است که روز چهار‌شنبه (بیست‌ودوم آبان ماه) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

دانشمند اسکاندیناوی در حسرت ترجمه اشعار حافظ ماند

رابعه اسکویی که در نمایش «هرملین، دیوانه اسکاندیناوی» به ایفای نقش پرداخته، از این شخصیت حقیقی سوئدی گفت که عاشق شاعران ایرانی همچون سعدی و مولانا و فردوسی بود و در حسرت ترجمه اشعار حافظ ماند.

مردم می‌توانند از وابستگی به دولت بیرون بیایند/ به دنبال مقصر نیستیم

بابک بهداد ضمن بیان اینکه در ساخت مستند «ایل من» به اینکه دولت مقصر است یا بخش خصوصی فکر نکرده،‌ می‌گوید: مردم با کارآفرینی به صورت خصوصی، می‌توانند از وابستگی به دولت بیرون بیایند و روی پای خود بایستند.

مرمت‌گران به دنبال درمانی برای گلسنگ‌های تخت جمشید هستند

با اتمام فعالیت فصل دوم مرمتگران بدون مرز در تخت جمشید، داربست‌های کاخ شورا باز شد.

جشنواره صبا منجر به ادامه حیات گروه‌های موسیقی دانشجویی می‌شود

نشست رسانه‌ای دومین جشنواره موسیقی صبا صبح امروز چهارشنبه 22 آبان‌ماه در دانشگاه هنر واقع در باغ ملی برگزار شد.

توضیح مدیر پخش حوزه هنری درباره نمایش فیلم اکسونامی در مشهد

غلامرضا فرجی (مدیر پخش حوزه هنری) درباره نمایش مستند "اکسونامی" در مشهد توضیحاتی ارائه کرد.

"خانه پدری" رفع توقیف شد

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی از ادامه اکران فیلم «خانه پدری» خبر داد و گفت: نامه دادستانی تهران مبنی بر رفع توقیف این فیلم را دریافت کردیم.

درآمد ۵۰۰ میلیون دلاری ترکیه از صادرات سریال

ترکیه در سال ۲۰۱۸ از صادرات و نمایش سریال‌های خود در کشورهای دیگر بیش از ۵۰۰ میلیون دلار درآمد داشته و این امر به گسترش زبان ترکی نیز کمک کرده است.

جوزانی "بهشت تبهکاران" را می‌سازد/ عدم نمایش در جشنواره فیلم فجر

مسعود جعفری جوزانی قصد دارد به‌زودی ساخت فیلم بهشت تبهکاران را آغاز کند.

ارمنستان میزبان یک نمایش ایرانی می‌شود

نمایش «Happy Days/ روزهای خوش» به کارگردانی وحید تقی‌زاده پنجشنبه ۲۳ آبان‌ماه در یروان ارمنستان به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز