خبرگزاری کار ایران

«مهرعاطفه» به نیاوران می‌رود/ فروش تمامی بلیت‌ها در 48 ساعت

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۱۸۹

درحالیکه فقط 48 ساعت از آغاز بلیت‌فروشی کنسرت گروه موسیقی بانوان «مهرعاطفه» می‌گذرد، تمامی بلیت‌های آن به فروش رفته است. این گروه قرار است هجدهم آذرماه در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه برود.

به گزارش ایلنا،‌ گروه موسیقی «مهرعاطفه» به تهیه‌کنندگی مجید فلاح‌پور و سرپرستی عاطفه سادات‌موسوی در روز ۱۸ آذر ماه، ساعت۲۰ در تهران به روی صحنه می‌رود.

گروه بانوان «مهرعاطفه»  که یکی از مجموعه‌های فعال در عرصه موسیقی بانوان است، روز ۱۸ آذر در محل فرهنگسرای نیاوران اقدام به برگزاری کنسرت مخصوص بانوان می‌کند.

عاطفه سادات‌موسوی خواننده و سرپرست گروه است و خزر چکاوک رهبری ارکستر و تنظیم  قطعات را به عهده دارد.

کنسرت هجدهم آذرماه با ترکیبی از نوازندگان جوان و باتجربه به اجرای قطعات مختلف موسیقی پاپ می‌پردازد. در این کنسرت خزر چکاوک پیانو می‌نوازد و طراوت باباخانلو فلوت می‌زند و آرمینا جعفری نیز دام نواز است. از دیگر عوامل این کنسرت می‌توان به ارمغان حاجیوندی (پرکاشن)، آیدا امیری مقدم (دف و دایره)، آرمیتا فهیمی (بیس)، زهرا اصغری (گیتار) و موژان میرزایی (ویلن) اشاره کرد.

تمامی بلیت‌های این کنسرت طی 48 ساعت به فروش رفت.

طبق اعلام مجید فلاح‌پور (تهیه‌کننده گروه) احتمالا باتوجه به استقبال هنردوستان این اجرا برای ۶ اسفند ماه ۹۸ نیز تمدید خواهد شد و اطلاعات آن بزودی اعلام می‌شود. علاقمندان می‌توانند برای هماهنگی‌های بیشتر با شماره ۰۹۱۲۵۳۸۹۷۸۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز