خبرگزاری کار ایران

برپایی اجراهای خیابانی به مناسبت هفته وحدت

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۰۶۳

در راستای تفاهم‌نامه مشترک اداره‌کل هنرهای نمایشی و شهرداری منطقه ۱۱ پنج گروه تئاتر خیابانی در قالب ۱۶ اجرا به مناسبت هفته وحدت در محوطه مجموعه تئاترشهر میزبان علاقه‌مندان شدند.

به گزارش ایلنا، در راستای تفاهم‌نامه مشترک اداره‌کل هنرهای نمایشی با شهرداری منطقه ۱۱ و با تشکیل کارگروه ویژه اجرای تئاتر خیابانی، نخستین فصل اجرای گروه‌های نمایشی هم‌زمان با هفته وحدت در محوطه مجموعه تئاترشهر آغاز شد.

پنج گروه نمایشی با اجراهایی تحت عنوان «این سه نفر» به نویسندگی و کارگردانی مشترک علی رحیمی و ابراهیم رحیمی از تهران، «مستأجر» به نویسندگى و کارگردانى شهاب راحله از تهران، «وجدان بیدار» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین انصافی از تهران، «قاب‌ها» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی اسدی‌مرام از کرمانشاه و «یاشیل» به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز در قالب ۱۶ اجرا میزبان علاقه‌مندان هستند.

اجرای پنج نمایش خیابانی ذکرشده از سه‌شنبه ۲۱ آبان تا جمعه ۲۴ آبان هر روز از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در محوطه مجموعه تئاترشهر در جریان است.

این نمایش‌ها با مضمون کرامات و ویژگی‌های اخلاقی حضرت رسول(ص) و وحدت میان اقوام ایران‌زمین، مبحث تقریب مذاهب و همدلی و نگاه همراه با احترام به تمامی ادیان الهی اجرا می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز