خبرگزاری کار ایران

تجلیل از ایلنا به عنوان رسانه فعال در اربعین حسینی

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۷۷۹

آیین تجلیل از رسانه‌های برخطِ فعال در اربعین حسینی امروز سه‌شنبه (21 آبان ماه) از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمد خُدادی (معاون مطبوعاتی) طی سخنانی با اشاره به اینکه قدرت اصلی اربعین در همراه‌سازی ده‌ها میلیون نفر با یک موضوع در کنار هم با حداقل امکانات و حداکثر تهدیدات برای معنا کردن معرفت است، گفت: اصل مشترک همه انسان‌های حاضر در این راهپیمایی معرفت‌یابی است.

وی افزود: ما در رسانه‌ای کردن اربعین هنوز هم عقب هستیم و باید متناسب با ظرفیت این موضوع به آن بپردازیم. مخاطب‌شناسی، طرح سوال و تولید محتوا و بازنشر آن در ظرف‌های متناسب با آن از وظایف رسانه‌هاست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید در محیط اربعین بتوانیم انسان دیگری شویم، افزود: قدرت امام حسین (ع) ایجاد محتوای حقیقی در بستری از واقعیت است و اگر امروز ما می‌توانیم به راهپیمایی اربعین برویم به خاطر تاثیرگذاری محتوایی ایشان است. باید برد خبری اربعین به تمامی دنیا برسد و در این زمینه رسانه‌ها نیازمند هم‌افزایی هستند.

خدادی در پایان با تاکید بر لزوم بازخوانی کارکرد رسانه‌های فعال در اربعین گفت: باید بتوانیم قرارگاه مرکزی ستاد اربعین ایجاد کنیم و خلاءهای رسانه‌ای را در این زمینه پوشش دهیم. همگرایی رسانه‌ها مانع استفاده سوءاستفاده‌گران خواهد شد.

در پایان این مراسم خبرگزاری‌های فارس، مهر، ایسنا، ایلنا، ایرنا و پایگاه خبری شفقنا با اعطای کمک هزینه سفر به عتبات، تقدیر و مدیران مسئول رسانه‌های تسنیم، جماران، اهل بیت، عقیق، عصر ایران و خبرآنلاین تجلیل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز