خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز سه‌شنبه ایلنا می‌خوانید:

شبکه نمایش خانگی هرگز مجوز ساخت سریال نداشته است/برای حلال یا حرام بودن موسیقی مبارزه نکردیم/آزادی هنرمند تبریزی و همسرش از زندان هند/توضیحات درباره حواشی آلبوم «افسانه چشمهایت»

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۷۶۹

گفتگو با مدیر فیلم و سریال مرکز سیما فیلم درباره اعطای مجوز تولیدات شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما، گفتگو با چنگیز حبیبیان درباره مسیر موسیقی پاپ از گذشته تا کنون، خبر آزادی هنرمند تبریزی و همسرش از زندان هند، گفتگو با رئیس دپارتمان تحقیقات در سیاست‌گذاری دانشگاه رم درباره ماکیاول و حواشی مربوط به نشست رسانه‌ای همایون شجریان و علی‌رضا قربانی از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با مدیر فیلم و سریال مرکز سیما فیلم درباره اعطای مجوز تولیدات شبکه نمایش خانگی به صدا و سیما، گفتگو با چنگیز حبیبیان درباره مسیر موسیقی پاپ از گذشته تا کنون، خبر آزادی هنرمند تبریزی و همسرش از زندان هند، گفتگو با رئیس دپارتمان تحقیقات در سیاست‌گذاری دانشگاه رم درباره ماکیاول، گفتگو با سرپرست میراث فرهنگی شهرستان مهریز درباره واحد‌های بوم‌گردی این شهرستان، توضیحات مهیار علیزاده درباره حواشی آلبوم «افسانه چشمهایت» از جمله اخباری است که روز سه‌شنبه (بیست‌ویکم آبان ماه) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

شبکه نمایش خانگی هرگز مجوز ساخت سریال نداشته است/ بزرگترین شاکی این شبکه سینما است

بهرنگ ملک‌محمدی با بیان اینکه بزرگترین شاکی شبکه نمایش خانگی سینماست، می‌گوید: شبکه نمایش خانگی هرگز مجوز ساخت سریال نداشته اما در حال ساخت سریال‌هایی است که شفافیت مالی ندارند. در صورتی که این رسانه زیر مجموعه صداوسیما شود، در آن شفافیت رخ می‌دهد.

برای حلال یا حرام بودن موسیقی مبارزه نکردیم/ آنچه موسیقی را به ابتذال کشانده، کلام است

چنگیز حبیبیان درباره ارتباط ملودی‌های پاپ با نوحه‌ و مداحی می‌گوید: به نظرم هیچ ایرادی ندارد، مداحان از ملودی‌های پاپ استفاده کنند، زیرا موسیقی به کلام کمک می‌کند. دستگاه‌ها و نواهای تلاوت نیز بر اساس موسیقی شکل گرفته‌اند. یعنی در واقع قاری قرآن باید با مقوله موسیقی و دستگاه‌ها و نواهای مرتبط آشنا باشد.

آزادی هنرمند تبریزی و همسرش از زندان هند/ تحمل باقی مانده محکومیت در ایران

پس از ماه‌ها پیگیری و تلاش افراد حقیقی و حقوقی، سرانجام خانواده هنرمند تبریزی گرفتار در زندان‌های هند به ایران بازگردانده شدند.

ماکیاول پدر علم سیاست مدرن است

پروفسور والتر ریکیاردی (رئیس دپارتمان تحقیقات در سیاستگذاری دانشگاه رم) معتقد است که ماکیاول به عنوان پدر علم سیاست مدرن، در تداوم و گسستی تاریخی با ارسطو به عنوان پدر سیاست قدیم قرار دارد.

اشتغال‌زایی و توسعه گردشگری فایده ارائه تسهیلات در روستاهاست

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مهریز گفت: درحال حاضر حدود ۲۱ واحد بومگردی در این شهرستان فعال است و نیمی از این واحدها توانستند از تسهیلات صندوق توسعه ملی روستایی و عشایری استفاده کنند.

قطعه «افسوس» از هوشنگ ابتهاج نیست/ از خانواده استاد عذرخواهی می‌کنم+فیلم

آهنگساز آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی نسبت به حواشی به وجود آمده درباره این اثر واکنش نشان داد. نام این آلبوم مذکور «افسانه چشمهایت» است و امروز طی مراسمی از نسخه فیزیکی آن رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز