خبرگزاری کار ایران

توضیحات مهیار علیزاده درباره حواشی آلبوم «افسانه چشمهایت»:

قطعه «افسوس» از هوشنگ ابتهاج نیست/ از خانواده استاد عذرخواهی می‌کنم/ من مسئول بی‌دقتی هستم+فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۴۸۰

آهنگساز آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی نسبت به حواشی به وجود آمده درباره این اثر واکنش نشان داد. نام این آلبوم مذکور «افسانه چشمهایت» است و امروز طی مراسمی از نسخه فیزیکی آن رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهیار علیزاده (آهنگساز آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی) با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی‌اش نسبت به حواشی‌ به‌وجود آمده درباره این اثر واکنش نشان داد.

علیزاده متنی را نیز ضمیمه فایل تصویری‌اش کرده و طی آن نوشته است: «ویدئوی بالا مربوط است به حواشی و البته اشتباهی که در بروشور آلبوم «افسانه چشمهایت» رخ داده. در ویدئو دوم نیز دو نمونه از شمار زیاد سایت‌ها و وبلاگ‌هایی ‌که این ابیات را به نام استاد ابتهاج ثبت کرده‌اند، برای شما به اشتراک گذاشته‌ام. با صحبتی که با خانواده استاد داشتم، آنها هم بر این امر صحه گذاشتند که این اشعار مدت‌هاست به اشتباه به اسم استاد سایه ثبت شده‌اند. بدیهی است که مسئول این بی‌دقتی شخص من هستم که انتخاب اشعار و آهنگسازی بر روی آنها وظیفه من بوده و امیدوارم که به سرعت و در نسخه‌های تجدید چاپ این مورد و همینطور دو اشتباه تایپی در دفترچه سی‌دی اصلاح گردد. امید که از این آلبوم لذت کافی ببرید. ارادتمند همگی/ مهیار علیزاده».

انتشار آلبوم «افسانه چشم‌هایت» طی روزها و هفته‌های گذشته با حاشیه‌هایی مواجه شده بود. برخی رسانه نسبت به همکاری همایون شجریان و علیرضا قربانی با موسسه «ایران‌مال» واکنش نشان داده بودند که پس از آن همایون شجریان نسبت به آن اخبار و انتقادها با انتشار یادداشتی سرگشاده واکنش نشان داد و علیرضا قربانی نیز در دفاع از صحبت‌های شجریان یادداشتی را منتشر کرده بود.

در همین مدت نسبت به یکی از قطعات آلبوم «افسانه چشم‌هایت» با نام «افسوس» انتقادهایی مطرح شد. در معرفی این قطعه نام شاعر اثر هوشنگ ابتهاج درج شده که مهیار علیزاده درباره این اشتباه توضیح داد اما درباره شاعر اصلی اثر صحبتی نکرد.

 آلبوم «افسانه چشمهایت» طی روزهای گذشته در دسترس مخاطبان قرار گرفته و از نسخه فیزیکی آن امروز سه‌شنبه 21 آبان‌ماه با حضور عوامل و خوانندگان آن رونمایی می‌شود.

ویدئوی منتشر شده توسط مهیار علیزاده در صفحه شخصی‌اش؛

ویدئوی دومی که مهیار علیزاده در صفحه شخصی‌اش مننشر کرده است؛

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز