خبرگزاری کار ایران

با گروه‌های شرکت‌کننده در جشنواره موسیقی نواحی تسویه حساب شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۶۵

دوازدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی که از شانزدهم آبان‌ماه آغاز شده رو به اتمام است این در حالی است که گروه‌های شرکت‌کننده پیش از پایان این رویداد به طور کامل دستمزد خود را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی امسال نیز در شهر کرمان برگزار شد و احمد صدری دبیر آن بود. این رویداد مهم و تخصصی که تعدادی از هنرمندان از مناطق مختلف در آن شرکت کردند، امروز یکشنبه 19 آبان ماه پس از برگزاری مراسم اختتامیه به پایان می‌رسد.

در جشنواره دوازدهم موسیقی نواحی ایران که مورد رضایت اغلب شرکت‌کنندگان قرار گرفته، اتفاق خوبی رخ داده است و آن تسویه حساب مالی با گروه‌های شرکت‌کننده است.

محمد اللهیاری فومنی (مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) پیشتر در نشست خبری جشنواره دوازدهمین موسیقی نواحی ایران از افزایش ۵۰ درصدی دستمزد گروه‌ها و متقاضیان حضور در این رویداد مهم موسیقایی خبر داده بود.

حال این اتفاق در روز سوم برگزاری رخ داده و متولیان این جشنواره به صورت نقدی با گروه‌ها و هنرمندان حاضر در جشنواره تسویه حساب نموده و متقاضیان به طور کامل دستمزد خود را دریافت کرده‌اند.

دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی از 16 تا 19 آبان‌ماه در حال برگزاری است.امروز یک‌شنبه مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز