خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایشگاه عکس دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۰۳۴

مراسم افتتاحیه نمایشگاه گروهی عکاسان ایران به مناسبت دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاحیه نمایشگاه گروهی عکاسان ایران به مناسبت دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران صبح روز شنبه ١٨ آبان ماه در گالری هومهر برگزار شد.

در این نمایشگاه گروهی آثاری از فواد توحیدی، ملیحه لطفی، مهدی جابری، سیروس لطیفیان، رسول عزیزی، فرید زینیوند، علی جعفری ، فرزاد آریان نژاد، جمشید فرجوند، سعید سروش، داود کهن ترابی روی دیوار رفت. 

در ابتدای مراسم، احمد صدری (دبیر جشنواره) گفت: خیلی خوشحالم که شاهد افتتاح چنین نمایشگاهی با این مضمون هستم. امیدوارم این نمایشگاه مقدمه‌ای برای دیگر نمایشگاه‌های عکس مرتبط با موسیقی نواحی در شهرهای ایران باشد.

وی افزود: انجام چنین فعالیت‌های مهم و ارزشمندی به شکل گسترده در دیگر شهرستان ها جزو یکی از امیدواری‌‌های ما محسوب می‌شود.

منوچهر تتری برگزارکننده این نمایشگاه هم درباره آن توضیح داد: «عکس آوا» به مناسبت دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران برگزار شده است و ما در طی یک فراخوان ٥٣٧ اثر از سراسر ایران دریافت کردیم که از میان آن ٤٥ اثر برای نمایش حاضر شد.

او ادامه داد: این نمایشگاه شباهتی به اکسپو دارد و افرادی که تمایل داشته باشند، امکان خرید این آثار  برایشان وجود دارد.

وی افزود: معیار انتخاب این آثار، عکس موسیقی‌هایی که مرتبط با آیین و جشن اقوام ایرانی باشند بوده است؛ این نمایشگاه تا ٢٥ آبان ماه دایر خواهد بود.

دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران از ١٦ تا ١٩ آبان ماه در حال برگزاری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز