خبرگزاری کار ایران

با آثاری از محمد مساوات، بهار کاتوزی، آرش عباسی، جابر رمضانی، عباس جمالی، پوریا کاکاوند و علی شمس:

هفت کتاب از «تئاتر دیگر» نشر نیماژ رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۷۷

با آثاری از محمد مساوات، بهار کاتوزی، آرش عباسی، جابر رمضانی، عباس جمالی، پوریا کاکاوند و علی شمس، «تئاتر دیگر» نشر نیماژ در تئاتر شهر رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، هفت کتاب شامل نمایشنامه‌هایی از محمد مساوات، بهار کاتوزی، آرش عباسی، جابر رمضانی، عباس جمالی، پوریا کاکاوند و علی شمس با حضور جمعی از اهالی تئاتر، رسانه و فرهنگ در تالار مشاهیر تئاتر شهر رونمایی می‌شود.

به‌گزارش ایلنا، نمایشنامه‌های «بیضایی» و «کروکودیل» نوشته محمد مساوات، «میز» و «۱۹۷۹» نوشته بهار کاتوزی، «آنا کارنینا» و «سیگنال» نوشته آرش عباسی، «سوراخ» و «صدای آهسته برف» نوشته جابر رمضانی، «دریازدگی» و «پنج ثانیه برف» نوشته عباس جمالی، «روولور» و «ضیافت پنالتی‌ها» نوشته پوریا کاکاوند و «وقتی خروس غلط می‌خواند» و «دقیقا مثل سبزوار بعد عبور چنگیز» نوشته علی شمس در قالب هفت عنوان کتاب روز دوشنبه ۲۰ آبان‌ماه ۹۸ در تالار مشاهیر مجموعه تئاتر شهر رونمایی می‌شوند.

مجموعه «تئاتر دیگر» شامل نمایشنامه‌های ایرانی هستند که نسل جدید نمایشنامه‌نویسان سال‌های اخیر، روی صحنه برده و با موفقیت اجرا کرده‌اند که به دبیری علی شمس، توسط نشر نیماژ منتشر می‌شوند.

این نخستین برنامه از سلسله نشست‌های «تئاتر نو» است که مجموعه تئاتر شهر قرار است از این پس با همکاری ناشران حوزه نمایش به‌طور مستمر برگزار کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز