خبرگزاری کار ایران

مینی سریال «عمارت تاریکی» در روزهای پایانی تصویربرداری

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۸۷۱

تصویر برداری مینی سریال «عمارت تاریکی» در ژانر وحشت به کارگردانی سهیل عبدالهی و تصویربرداری سیاوش مزروعی در اصفهان و شهرکرد به روزهای پایان نزدیک می‌شود.

به گزارش ایلنا، تصویربرداری مینی سریال «عمارت تاریکی» در ژانر وحشت به کارگردانی سهیل عبدالهی و تصویربرداری سیاوش مزروعی در اصفهان و شهرکرد به روزهای پایان نزدیک می‌شود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: سیاوش ناظمی معمار جوانی است که توسط فردی به اسم شکیب برای بازسازی عمارت خانوادگی‌اش دعوت به همکاری می‌شود، اما با ورود او به عمارت اتفاقاتی غیر عادی برایش رخ می‌دهد»

علی عابدی، مرتضی خانجانی، فلورا مختاری، طناز مسیبی، سوگل اباذری از جمله بازیگران این مینی سریال هستند که در اپلیکیشن لنز ایرانسل پخش خواهد شد.

عوامل پشت صحنه این سریال عبارتست از: تهیه‌کننده و کارگردان: سهیل عبدالهی، مجری طرح: مجید نعمت‌اللهی، نویسندگان: سهیل عبدالهی, وجیهه شریعتی، مدیر تصویر برداری: سیاوش مزروعی، دستیاراول تصویربردار: پویا سجادیان، جانشین تهیه: اسدالله عبدالهی، مدیر صدابرداری: متین فروزمند، برنامه‌ریز و سرپرست گروه کارگردانی: فرزاد نقایی، منشی صحنه: آوا جعفری، تدوین:حسن کوچکی، مدیر تولید: سجاد داوری دولت آبادی، عکاس: راضیه غریب پور، جلوه‌های ویژه بصری و اصلاح رنگ: مرتضی مقدسی، امین یوسفی، طراح صحنه و لباس: مریم محمدی، طراح گریم: طناز مسیبی، مجری گریم: طناز مسیبی، مهدی کسروی( پیرایش باران)، روابط عمومی: شهرزاد رویائی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز