خبرگزاری کار ایران

نمایش مطرب بازهم به تعویق افتاد/ اکران سمفنونی نهم از 15 آبان

asdasd
کد خبر : ۸۳۰۰۲۰

سخنگوی شورای صنفی نمایش می‌گوید برای اکران فیلم مطرب ساخته مصطفی کیایی منتظر نظر وزارت ارشاد هستیم اما فیلم سمفونی نهم از این هفته می‌تواند به نمایش دربیاید.

غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه 12 آبان) گفت: در جلسه امروز مصوب شد فیلم سینمایی چشم و گوش بسته به کارگردانی فرزاد موتمن در گروه سینمایی باغ کتاب و فیلم سینمایی سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند در گروه استقلال از 15 آبان‌ اکران شود.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی منطقه پرواز ممنوع از 15 آبان در گروه آزاد و سپس از 22 آبان در گروه استقلال اکران خواهد شد. فیلم ترنادو نیز در گروه آزاد اکران می‌شود و انیمیشن بنیامین نیز از روز چهارشنبه 15 آبان اکران خواهد شد.

وی همچنین درباره اکران فیلم مطرب که قرار بود از این هفته آغاز شود، گفت: برای اکران این فیلم منتظر نظر وزارت ارشاد هستیم و زمانی که نظر وزارت ارشاد اعلام شود این فیلم می‌تواند اکران شود.

فیلم مطرب ساخته مصطفی کیایی ابتدا قرار بود 8 آبان اکران شود و اکران آن به 15 آبان موکول شد اما شورای صنفی نمایش امروز اعلام کرد این فیلم در 15 آبان نیز اکران نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز