خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر:

در سفرهای استانی با 4 هزار هنرمند دیدار کردیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۵۲۵

مدیران صندوق اعتباری هنر در اولین روز سفر به استان کردستان به دیدار چندتن از چهره‌های فرهنگی و هنری این استان رفتند.

به گزارش ایلنا، مدیران صندوق اعتباری هنرروز جمعه در اولین روز از سفر خود با تعدادی از هنرمندان و فرهنگوران استان کردستان در سنندج دیدار و گفتگو کردند.

مسئولان صندوق اعتباری هنر با حضور در منزل سیمین چایچی، نویسنده و شاعر ضمن گفتگو و بررسی مشکلات هنرمندان پیشکسوت این استان به ریشه‌های عمیق فرهنگی وهنری این استان اشاره کردند که با تلاش هنرمندان کردستان موجب شده فرهنگ و هنر اصیل این خطه زنده و پویا بماند.

دیدار بعدی بازدید از کارگاه نقاشی استاد فردین صادق ایوبی، هنرمند برجسته نقاشی بود. هیئت اعزامی صندوق اعتباری هنر در این دیدار از نزدیک در جریان فعالیت‌های هنری و وضعیت جسمی این هنرمند قرار گرفتند.

صادق ایوبی در این دیدار گفت: هرگاه به تاریخ نگاه ژرف و عمیقی داشته باشیم، می‌بینیم هنرمندان، متفکران قوم و متفکران جامعه بوده‌اند.

وی ضمن تقدیر از حضور تیم صندوق اعتباری هنر در استان کردستان ابراز امیدواری کرد که این سفر بتواند گره‌ای از کار هنرمندان این استان باز کند.

مسئولان صندوق اعتباری هنر همچنین با حضور در سرای سالمندان شهر سنندج با شاعر و موسیقیدان پیشکسوت علی اکبر شجاع قبادی دیدار و گفتگو کردند.

دیدار با اکرم کریمی، نقاش مقصد بعدی مدیران صندوق اعتباری هنر در اولین روز از سفر به کردستان بود.

کردستان هفدهمین مقصد هیأت اعزامی صندوق اعتباری هنر است. مدیران صندوق اعتباری هنردر سال 96 طی سفر به کردستان با تعدادی از هنرمندان این استان دیدار داشتند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز