خبرگزاری کار ایران

سفرکارت ملی حامی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۴۶۶

قرارداد همکاری امور جذب اسپانسر جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری با حضور مدیرعامل سفرکارت ملی، رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی امضا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قرارداد همکاری امور جذب اسپانسر جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری صبح امروز با حضور مدیرعامل سفرکارت ملی، رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی امضا شد.

سیدمهدی خراسانی (مدیرعامل سفرکارت ملی) با ابراز خرسندی از آنکه این مجموعه موفق شده است اسپانسری جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری را برعهده بگیرد، گفت: امیدوار هستیم با همکاری مجموعه سفرکارت ملی و پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی بتوانیم در راستای اهداف این دو مجموعه گامهای ارزشمندی برداریم.

محمدحسین ایمانی خوشخو (رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی) نیز با اشاره به آنکه این مجموعه در کنار فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد حمایت از ایده‌های نو در حوزه فرهنگ و گردشگری را مدنظر قرار داده، گفت: در صدد ترویج فعالیت‌هایی هستیم که بتوانیم به رشد حوزه‌های فرهنگی و گردشگری کمک کنیم و برگزاری جایزه تعالی گردشگری نیز یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که مدنظر داریم.

او ادامه داد: با توجه به خلائی که در حوزه گردشگری از باب ارائه جایزه ملی تعالی گردشگری احساس می‌شد برگزاری این مهم را از سال گذشته آغاز کردیم و امسال دومین دور آن را در اواخر سال جاری در اسفندماه برگزار خواهیم کرد.

ایمانی خوشخو تصریح کرد: مجموعه جایزه ملی تعالی گردشگری دارای شورای سیاست‌گذاری است که اعضای آن را فعالان حوزه گردشگری تشکیل می‌دهند، در عین حال کمیته علمی متشکل از اساتید حوزه گردشگری است و ستاد اجرایی نیز ما را همراهی می‌کند. امیدوار هستیم امسال را با رونق بیشتری در پیش گیریم و از آنجایی که مجموعه سفرکارت ملی با مجموعه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی دارای مشترکات متعددی بودند، مجموعه سفرکارت ملی را برای مشارکت و همکاری در برگزاری جایزه ملی تعالی گردشگری انتخاب کردیم.

او خاطرنشان کرد: امیدواریم به اعطلای گردشگری کمک کنیم. با توجه به آنکه به همه جای دنیا ارزیابی‌ها به گونه‌‌ایست که همه مایل هستند در جایزه‌ای که تحت عنوان تعالی برگزار می‌شود شرکت کنند، از این رو امیدوار هستیم امسال با ارتقای کیفیت جایزه و رشد تعداد شرکت‌کنندگان روبه‌رو شویم. بنابراین گزارش دومین جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری با متولی‌گری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دانشگاه علم و فرهنگ و اسپانسری سفرکارت ملی اوایل اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. علاقمندان برای شرکت در این جایزه ملی می‌توانند در سایت جایزه ملی تعالی سطح گردشگری ثبت‌نام کنند و این فرصت تا پایان آبان ماه برای علاقمندان امکانپذیر خواهد بود.

ارزیابی آثار در دی و بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که براساس مدل EFQM که بومی‌سازی شده است، انجام می‌شود.

سفرکارت ملی حامی جایزه ملی تعالی صنعت گردشگری شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز