خبرگزاری کار ایران

قدردانی دبیرکل اکو از حضور مونسان در سومین نشست وزرای گردشگری

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۰۹۰

دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی منطقه‌ای (اکو) با صدور پیامی از وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت در سومین نشست وزرای گردشگری سازمان همکاری اقتصادی (اکو) قدردانی کرد.

به‌ گزارش ایلنا، در پیام هادی سلیمان‌پور (دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی منطقه‌ای (اکو)) خطاب به علی اصغر مونسان (وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی) آمده است:

باعث خشنودی اینجانب است که بابت حضور صمیمانه و ارزشمند جناب‌عالی در سومین نشست وزرای گردشگری سازمان همکاری اقتصادی اکو در شهر خجند جمهوری تاجیکستان در ۴ اکتبر ۲۰۱۹ تشکر و قدردانی به‌عمل بیاورم. همچنین عمیقا تصدیق می‌نمایم که مشارکت عالی و سازنده شما در نشست، اهداف مورد نظر رویداد را تثبیت نمود.

باور خاصی دارم که این نشست شرکت کنندگان را به پرداختن به موضوع استراتژی منطقه ­ای جامع توسعه گردشگری پایدار سوق داد. حقیقتا این رویداد محیط آرامی برای شرکت کنندگان ایجاد نمود تا با تعاملی پربار برنامه عمل گردشگری اکو، چندین پروژه مهم، همچنین اصول اکو برای توسعه گردشگری پایدار در منطقه را به تصویب رسانند. به‌علاوه بیانیه خجند در این نشست تصویب گردید و همچنین راه را برای برداشتن گام‌های مهم به سوی توسعه گردشگری پایدار هموار نمود.

عالی‌جناب، اجازه دهید انتخاب شهرهای ساری و اردبیل از جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پایتخت‌های گردشگری اکو در سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ خدمت شما تبریک عرض نمایم. همچنین اینجانب مراتب قدردانی عمیق خود را نسبت به پیشنهاد سخاوتمندانه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر میزبانی پنجمین نشست وزرای گردشگری اکو در سال ۲۰۲۲ ابراز می نمایم ضمن تایید اشتراک بزرگ‌ترین فعالیت‌های گردشگری کشور همچنین همکاری‌های مرتبط با اکو.

عالی‌جناب، لطفا بهترین آرزوها و احترامات این‌جانب را پذیرا باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز