خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین وضعیت ساخت تازه ترین اثر اصغر فرهادی

asdasd
کد خبر : ۸۲۷۰۲۷

روابط عمومی دفتر اصغر فرهادی درباره آخرین وضعیت تازه‌ترین ساخته این کارگردان توضیح داد.

 به گزارش ایلنا، ثمین مهاجرانی  مدیر روابط عمومی دفتر اصغر فرهادی، با اشاره به خبر منتشر شده  درباره فیلم جدید این کارگردان در شهر شیراز توضیح داد: اصغر فرهادی از سال گذشته در حال نگارش فیلمنامه فیلم آینده‌شان هستند و تصمیم درباره چگونگی تولید این فیلم، پس از اتمام نگارش فیلمنامه گرفته خواهد شد. طبیعتاً هیچ کدام از بازیگران و دست‌اندرکاران این پروژه در این مرحله انتخاب نشده‌اند.

پس از اتمام نگارش فیلم نامه اخبار تولید آن از  سوی روابط عمومی فیلم منتشر خواهد شد و تنها خبرهایی که از سوی روابط عمومی فیلم منتشر شود، مورد تأیید است.

ثمین مهاجرانی درباره بخش دیگر این خبر که مربوط به نگارش فیلمنامه‌ی چند فیلم کوتاه توسط اصغر فرهادی بود، گفت: این خبر به این شکل صحت ندارد. اصغر فرهادی چند ماه پیش کارگاه فیلمسازی در شمال اسپانیا برگزار کرد، دانشجویان این کارگاه در طول ده روز زمان برگزاری، بیش از سی فیلم کوتاه ساختند که بر اساس ایده‌های مطرح شده خودشان و پرورش ایده‌ها به صورت گروهی شکل گرفته و ساخته شدند. دانشجویان مطابق معمول این نوع کارگاه‌ها  از راهنمایی‌های آقای فرهادی برای ساخت فیلم‌های کوتاه خود استفاده کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز