خبرگزاری کار ایران

واکنش محمدمهدی عسگرپور و آزاده موسوی به اکران فیلم خانه پدری

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۸۶۰

دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر و کارگردان فیلم نماینده سینمای ایران در اسکار به اکران فیلم خانه پدری واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار  ایلنا، محمدمهدی عسگرپور (دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر) درباره اکران فیلم "خانه پدری" گفت: خانه پدری ساخته کیانوش عیاری فیلم بسیار خوبی است و اکران آن در سینمای ایران اتفاق بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه "خانه پدری" تجربه خاصی است، ادامه داد: طبیعی است که همه فیلم‌ها ممکن است مطابق با سلیقه همه مخاطبان نباشد در مورد "فیلم خانه" پدری هم به همین شکل است مانند بسیاری از فیلم‌های سینمایی دیگر دیدن فیلم‌ها سلیقه‌ای است و مخاطب باید به دیدن فیلم‌ها عادت کند.

آزاده موسوی (کارگردان فیلم در جستجوی فریده، نماینده سینمای ایران در اسکار امسال) نیز گفت: مخاطب از دیدن بازی‌های درخشان و میزانسن‌های خوب در این فیلم که کارگردان خلاقی مثل کیانوش عیاری آن را هدایت کرده، حیرت می‌کند. به همه مخاطبان پیشنهاد می‌کنم این فیلم خوب را ببینند و بعد درباره آن اظهارنظر کنند.

موسوی ادامه داد: از اولین باری که این فیلم را در جشنواره فیلم فجر دیدم که صف بسیار طولانی داشت سالها می‌گذرد اما هنوز هم به همان اندازه شور و شوق برای دیدنش دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز