خبرگزاری کار ایران

صدور مجوز برای چهار سایت دانلود فیلم از سوی صداوسیما/ اصل دانلودی بودن غیرقانونی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۶۹۷

سازمان صداوسیما برای چهار سایت دانلود فیلم مجوز صادر کرد.

به گزارش ایلنا، آیین اعطای مجوز به فعالان رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، با صادق امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر برگزار شد.

آپ تی وی، موبو مووی، هکس دانلود و فیلم تو مووی چهار رسانه‌ای بودند که امروز مجوز آزمایشی فعالیتشان را دریافت کردند.

صادق امامیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در ابتدای این مراسم، با اشاره به تغییرات و تنوع رسانه‌ها در سراسر دنیا گفت: این تنوع با مدیریت قبل امکان پذیر نیست.

امامیان با بیان اینکه سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در تعامل کامل با رسانه‌های فعال در این حوزه کار می‌کند گفت: تاکنون 73 مجوز به این رسانه‌ها اعطا شده و 150 درخواست مجوز نیز در دست بررسی است.

امامیان در این مراسم که برخی از مدیران سایت‌های دانلودی نیز حضور داشتند به ساماندهی این سایت‌ها اشاره کرد و گفت: از آنجایی که استفاده مردم از این سایت‌ها زیاد است و اصل دانلودی بودن غیرقانونی نیست، باید این سایت‌ها با سازوکار مناسبی پیش بروند و ارائه خدمت کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر با اشاره به طی شدن مسیر صدور مجوز، بحث کپی رایت و صیانت از مساله محتوا گفت: اعطای مجوز به رسانه‌ها به معنای شروع همکاری ما با دوستان است و ما مسئولیت نظارت بر محتوا را به عهده خود رسانه‌ها می دانیم. هر مسئله‌ای که در امر محتوا به وجود بیاید مسئول رسانه‌ها هستند بنابراین باید مکانیزمی داشته باشید و محتوای منتشر شده را نظارت کنید.

صادق امامیان گفت: سازمان تنظیم مقررات و صوت و تصویر فراگیر در صدد است به پیشرفت این صنعت کمک کند و رسانه‌های از این دست را قلمروی رسانه‌ای در مقابل ابر رسانه‌ها می‌داند؛ ما تلاش می‌کنیم تا صنعت رسانه‌ای کشور را رونق دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز