خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز چهارشنبه ایلنا می‌خوانید:

توضیحاتِ علی مرادخانی درباره رهبری ارکستر ملی/روند پیدایش سرود ملی ایران از دوره قاجار تاکنون/تعطیلی چهار روزه سینماها/انتشار نسخه قاچاق "شبی که ماه کامل شد" و توضیحات تهیه‌کننده فیلم/توضیحات وزارت فرهنگ درباره اعلام لباس متحد‌الشکل برای چهره‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۵۷۱

توضیحاتِ علی مرادخانی درباره رهبری ارکستر ملی، گزارشی از روند پیدایش سرود ملی ایران از دوره قاجار تاکنون، تعطیلی چهار روزه سینماها به مناسبت ۲۸ و ۳۰ صفر، انتشار نسخه قاچاق "شبی که ماه کامل شد" و توضیحات تهیه‌کننده فیلم از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، توضیحاتِ علی مرادخانی درباره رهبری ارکستر ملی، گزارشی از روند پیدایش سرود ملی ایران از دوره قاجار تاکنون، تعطیلی چهار روزه سینماها به مناسبت ۲۸ و ۳۰ صفر، انتشار نسخه قاچاق "شبی که ماه کامل شد" و توضیحات تهیه‌کننده فیلم، اعتراض ۱۳ صنف خانه سینما به عمکلرد بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر، مشخص شدن کم‌بیننده‌ترین سریال پلیسی دهه اخیر و توضیحات روابط عمومی وزارت فرهنگ درباره اعلام لباس متحد‌الشکل برای چهره‌های هنری از جمله اخباری است که روز چهارشنبه (یکم آبان) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

دفتر موسیقی آقای فخرالدینی را به عنوان رهبر ارکستر ملی می‌شناخت

پیرو حواشی رخ داده درباره رابطه فرهاد فخرالدینی و زنده‌یاد حسین دهلوی، علی مرادخانی که در مقطعی مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد بوده است، توضیحاتی را ارائه کرد.

سرودهای ملی ایران و ماجرای عمو سبزی فروش+صوت

سرود ملی ایران از دوره قاجار تاکنون روند جالبی را طی کرده است. کشور ایران پنج سرود ملی دارد که هریک بر اساس اتفاقات و ماجراهایی ساخته شده‌ و سپس جای خود را به اثر دیگری داده‌اند. مهر خاوران آخرین سرود ملی ایران است که از سال ۱۳۷۱ رسمیت داشته است.

تعطیلی چهار روزه سینماها به مناسبت ۲۸ و ۳۰ صفر

سینماهای سراسر کشور همزمان با رحلت پیامبر گرامی اسلام و شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) تعطیل هستند.

نسخه قاچاق "شبی که ماه کامل شد" چگونه منتشر شد/ اخاذی از تهیه‌کنندگان سینما

تهیه‌کننده فیلم "شبی که ماه کامل شد" می‌گوید: گروهی با فضاسازی دروغین در فضای مجازی و تلگرام بدنبال اخاذی از سازندگان فیلم‌ها هستند.

اعتراض ۱۳ صنف خانه سینما به عمکلرد بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر

13 صنف خانه سینما طی بیانیه‌ای به عملکرد صندوق اعتباری هنر درباره خدمات بیمه تکمیلی اعتراض کردند.

"تلاطم" کم‌بیننده‌ترین سریال پلیسی دهه اخیر

مدیر روابط عمومی معاونت سیما می‌گوید سریال پلیسی تلاطم تنها ۱۰ درصد از مخاطبان رسانه ملی را به خود جذب کرده است.

تشکیل کارگروه و نگارش پیش‌نویس صیانت از چهره‌های سینمایی و هنری

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد بزودی پیش‌نویس صیانت از چهره‌های سینمایی و هنری آماده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز