خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد:

تبلیغ پیش از موعد فیلم‌هایی که زمان اکرانشان قطعی ثبت نشده ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۴۷۰

سخنگوی شورای صنفی نمایش اعلام کرد: فیلم‌هایی که زمان اکرانشان به صورت قطعی در شورا ثبت نشده اجازه ندارند روزشمار منتشر کنند و یا زمان اکران خود را قطعی اعلام کنند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تشکیل جلسه امروز این شورا گفت: در جلسه امروز مصوب شد فیلم سینمایی مطرب از روز چهارشنبه 8 آبان ماه در گروه سینمایی ایران و فیلم سینمایی سمفونی نهم از روز چهارشنبه 15 آبان ماه در گروه سینمایی فرهنگ اکران شوند و فیلم تورنادو از 15 آبان در گروه آزاد و از 22 آبان ماه در گروه سینمایی زندگی اکران می‌شود و فیلم انیمیشن بنیامین از 15 آبان ماه فقط در گروه آزاد اکران می‌شود.

وی ادامه داد: قرارداد فیلم جهان با من برقص در گروه سینمایی استقلال و قرارداد فیلم آشفتگی در گروه سینمایی زندگی ثبت شد.

فرجی افزود: در جلسه امروز مصوب شد فیلم‌هایی که در برنامه آینده سینماها در سرگروه‌های سینمایی ثبت می‌شود چنانچه زمان آغاز اکران آنها به صورت قطعی ثبت نشده است حق ندارند تا روزشمار و تبلیغات دیگری انجام بدهند و فقط فیلم‌هایی که زمان اکرانشان براساس تاریخ به صورت قطعی اعلام شده می‌توانند این کار را انجام بدهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز