خبرگزاری کار ایران

تمدید مهلت فراخوان هشتمین دوسالانه­ ملّی مجسمه‌سازی تهران

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۸۳۸

محمود بخشی گفت: فراخوان دریافت آثار و ایده­‌های هنرمندان را برای حضور در هشتمین دوسالانه­ ملی مجسمه­ سازی تهران، تا ۱۲ آبان ­ماه تمدید کردیم.

به گزارش ایلنا، محمود بخشی (دبیر هشتمین دوسالانه­ ملّی مجسمه ­سازی تهران) گفت: به دلیل درخواست­‌های مکرّر هنرمندان مجسمه­ ساز و همین­طور دیگر هنرمندان در رسانه­‌های هنری، مبنی بر اینکه پردازش نهایی پروژه‌­های هنری­شان برای دوسالانه مجسمه ­سازی نیاز به زمان و مهلت بیشتری دارد، اعضای شورای سیاستگذاری بر آن شدند تا به مدت ۱۲ روز دیگر مهلت فراخوان را افزایش دهند.

بخشی گفت: با اعلام فراخوان در۲۷ شهریورماه و در پی آن با برگزاری دو نشست درباره­ رویکردها و مکان برگزاری دوسالانه ـ باغ کتاب ـ که با استقبال هنرمندان مواجه شد، دریافتیم که مدت اعلام شده در فراخوان برای آنچه مدنظر ما بوده، کم است و این یکی از دلایل مهّم شورای سیاست­گذاری برای تمدید مهلت فراخوان بود.

دبیر هشتمین دوسالانه­ی ملّی مجسمه­سازی تهران همچنین گفت: هدف اصلی ما در این رویداد، تمرکز بر فرایند شکل‌گیری آثار است و همچنین باز تعریف مرزهای مجسمه­ سازی و حمایت از دیگر رسانه‌­های هنر معاصر و بینارشته­‌ای، به دلیل این رویکردهای نوین، هنرمندان برای ارائه آثار و ایده­‌هایشان به مهلت بیشتری نیاز دارند.

هشتمین دوسالانه ملّی مجسمه­سازی تهران از اسفند ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹ در باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز