خبرگزاری کار ایران

در نخستین روز سفر به عمان انجام شد؛

بازدید مونسان از موزه ملی و آثار فرهنگی‌تاریخی مسقط

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۶۲۲

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به کشور عمان از موزه ملی این کشور بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت میراث فرهنگی، علی‌اصغر مونسان  که به عمان سفر کرده، امروز از موزه ملی عمان بازدید کرد و از نزدیک با آثار تاریخی و اشیای موزه ای موجود در موزه ملی این کشور آشنا شد.

وزیر میراث‌فرهنگی کشورمان در ادامه با حضور در پایتخت تاریخی کشور عمان از کاخ سلطنتی العلم بازدید کرد.

مونسان سپس با همراهی احمد بن ناصر المحرزی وزیر گردشگری عمان و حجت‌الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان با حضور در خانه اپرای سلطنتی مسقط از بخش‌های مختلف آن بازدید به عمل آورد.

وزرای گردشگری ایران و عمان و سفیر کشورمان در مسقط سپس از گالری اپرا و نمایشگاه نقاشی مینیاتور فاطمه ملکی هنرمند ایرانی دیدن کردند.

وزیر میراث فرهنگی در حاشیه بازدید از خانه اپرای سلطنتی عمان در دفتر یادبود آن نوشت: «بازدید از اپرای هاوس رویال مسقط دلچسب و زیبا بود، بنای فرهنگی زیبا که با هنر مردمان خوب و هنردوست عمان تزئیین شده است. برای مردم خوب و بافرهنگ و صلح‌دوست عمان آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم با رهبری خوب سلطان قابوس مسیر ترقی و پیشرفت این مردمان با عنایت خداوند متعال روز‌به‌روز بهتر طی شود.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز