خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز دوشنبه ایلنا می‌خوانید:

تنش میان ایران و آمریکا رسانه‌های اروپا را تحت تاثیر قرار داده/انحصاری کردن سینمای مستند به یک شبکه، غلط است/فیلم توضیحات علیرضا قربانی درباره آلبوم مشترکش با همایون شجریان/ حذف فیلم رستاخیز از یوتیوب

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۵۰۲

گفتگو با معاون انجمن دوستداران طبیعت اتریش درباره تعاملات گردشگری بین ایران و اتریش، گفتگو با هادی آفریده درباره انحصاری شدن سینمای مستند در شبکه مستند تلویزیون، گفتگو با اکبر اکسیر درباره تاثیر نشان درجه یک هنری در افزایش حقوق هنرمندان از جمله اخباری است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با معاون انجمن دوستداران طبیعت اتریش درباره تعاملات گردشگری بین ایران و اتریش، گفتگو با هادی آفریده درباره انحصاری شدن سینمای مستند در شبکه مستند تلویزیون، گفتگو با اکبر اکسیر درباره تاثیر نشان درجه یک هنری در افزایش حقوق هنرمندان، توضیحات علیرضا قربانی درباره آلبوم مشترکش با همایون شجریان، اقدام یوتیوب در حذف فیلم رستاخیز از سایت خود، انتخاب برندگان جایزه شعر فوروارد و برگزاری برزگداشت ضیاء موحد روز دوشنبه (بیست و نهم مهر) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

تنش میان ایران و آمریکا رسانه‌های اروپا را تحت تاثیر قرار داده

معاون انجمن دوستداران طبیعت اتریش با تاکید برآنکه هر کس باید با سفر به ایران تصویر ذهنی خود درباره ایران را بسازد، گفت: ایران کشوری رنگارنگ است و بازهم نیاز است تا به دیدن خود و سفر در ایران ادامه دهم.

نباید شبکه‌های تلویزیونی را خالی از فیلم‌ مستند می‌کردند/ انحصاری کردن سینمای مستند به یک شبکه غلط است

یک مستندساز ضمن بیان اینکه ۸۰ درصد تولیدات شبکه‌های بین‌المللی را فیلم‌های مستند تشکیل می‌دهد، گفت: اکنون بیش از ۹۰ درصد تولیدات تلویزیون ایران از درام‌های داستانی تشکیل شده که نشان از تفاوت دیدگاه ما با کشورهای خارجی است. آنها می‌دانند که برای داشتن جامعه‌ای که باید برای میراث فرهنگی، آموزش و آینده کشور برنامه‌ریزی داشته باشد، به سمت فیلم مستند بروند نه پخش درام‌های تلویزیونی.

فرانو از عشق‌های نخ‌نمایی که شعر فارسی را از پویایی انداخته، دوری می‌کند

اکبر اکسیر با بیان این مطلب که "نشان درجه یک هنری در حقوق بازنشستگی افرادی چون بنده هیچ تاثیری ندارد" گفت: باید ترتیبی اتخاذ دهند که به همراه اهدای این جایزه به حقوق هنرمندان نیز افزوده شود چراکه این افراد در سال‌های کهولت بیش از پیش نیاز به حمایت‌های درمانی دارند.

توضیحات علیرضا قربانی درباره آلبوم مشترکش با همایون شجریان+فیلم

علیرضا قربانی در صفحه شخصی‌اش درباره جزییات انتشار آلبوم مشترکش با همایون شجریان توضیح داد.

یوتیوب فیلم رستاخیز را از روی سایت خود حذف کرد

به دنبال شکایت و پیگیری‌های سازندگان فیلم رستاخیز یوتیوب نسخه اصلی این فیلم را از روی سایت خود حذف کرد.

فیونا بنسون، شاعر ۴۱ ساله انگلیسی و یکی از نامزدهای جایزه تد هیوز سال ۲۰۱۹ به عنوان برنده جایزه هزار پوندی فوروارد انتخاب شد.

برزگداشت ضیاء موحد برگزار می‌شود

بزرگداشت مقام علمی ضیاء موحد گروه فلسفه خانه اندیشمندان علوم انسانی با همکاری موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و جشنواره بین‌المللی فارابی، به مناسبت روز جهانی فلسفه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز