خبرگزاری کار ایران

کنفرانس بین‌المللی مارکسیسم برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۲۷۸

کنفرانس بین‌المللی مارکسیسم و ماتریالیسم دیالکتیکی در روزهای ۱۴ و ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ در زوریخ، سوئیس برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کنفرانس بین‌المللی مارکسیسم و ماتریالیسم دیالکتیکی در روزهای ۱۴ و ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ در زوریخ، سوئیس برگزار می‌شود.

محور موضوعات شامل فلسفه مارکسیستی، نظریه مارکسیستی، مارکسیسم و فلسفه، فلسفه مارکس، مارکس و هگل: ارگانیسم ارسطویی، مراحل تاریخ جهان، تفاوت بین تغییر طبیعی و تاریخی، تضاد، ایدئالیسم آلمانی و هگلی‌های جوان، انتقادات مربوط به حقوق بشر، انتقادات فوئرباخ، ماتریالیسم تاریخی، تفاوت‌ها در فلسفه مارکسیستی، نظریه انتقادی، ماتریالیسم دیالکتیکی، نظریه انتقادی دانشکده فرانکفورت، جامعه شناسی مارکسیستی، نومارکسیسم، مارکسیسم ارتدوکس پسامارکسیسم، مارکسیسم تحلیلی، تجدید نظر مارکسیستی و... است.

علاقمندان به موضوعات فوق می‌توانند با ارسال چکیده آثار خود به https://panel.waset.org/conference/۲۰۲۱/۰۱/zurich/ICMDM/sponsorship در این کنفرانس مشارکت نمایند.

مهلت ارسال چکیده آثار تا پایان روز ۱۵ نوامبر ۲۰۲۰ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://waset.org/marxism-and-dialectical-materialism-conference-in-january-۲۰۲۱-in-zurich  مراجعه گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز