خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما اعلام کرد:

تبلیغ فیلم‌هایی فاقد پیام‌های اخلاقی و ارزشی در صداوسیما جایی ندارد/ علت پخش نشدن تیزر کلوپ همسران

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۲۱۳

مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما می‌گوید: دلیل پخش نکردن تیزر فیلم کلوپ همسران کیفیت پایین آن است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی صباغ زاده (کارگردان فیلم کلوپ همسران) از پخش نشدن آگهی‌های تلویزیونی و همچنین  مرحوم بودن از تبلیغات گلایه گرده بود.

مهدوی مهر (مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما) با ذکر علل مخالفت این کمیته با پخش تیزر و زیرنویس این فیلم، ادعای کارگردان و تهیه‌کننده فیلم کلوپ همسران را به طور کامل رد کرد.

وی ادامه داد: در صورت جلسه این کمیته که به امضای کارشناسان آن که همگی از چهره‌های شناخته شده فیلم و سریال تلویزیون هستند رسیده صراحتا علل مخالفت اعضای کمیته ذکر شده است.

مهدوی مهر افزود: متن این صورتجلسه از این قرار است: باتوجه به اینکه این فیلم فاقد هرگونه پیام مثبت و آموزنده بوده است و از طرفی الفاظ نامناسب و شوخی‌های خلاف عرف در آن دیده می‌شود اعضای کمیته سینمایی سازمان این فیلم را اثر ضعیفی دانسته‌اند و بنابراین مشمول حمایت‌های تبلیغی صداوسیما قرار نمی‌گیرد.

مهدوی مهر با اشاره به وجود شوخی‌های سخیف در این فیلم تصریح کرد: تبلیغ فیلم‌هایی فاقد پیام‌های اخلاقی و ارزشی و مملو از شوخی‌های سخیفی که بنیان خانواده را هدف قرار می‌دهد در قاب تلویزیون که رسانه‌ای عمومی است، جایی ندارد.

مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما با بیان اینکه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتظار می‌رود با نگاهی دقیق‌تر به موضوعات فیلم‌های سینمایی نظارت کند، گفت: جای تعجب است که شورای پروانه نمایش چرا به برخی فیلم‌ها با چنین محتواهایی که بنیان خانواده را هدف قرار می‌دهد و متزلزل می‌کند مجوز اکران می‌دهد. گفتنی است کمیته سینمایی اداره کل بازرگانی صداوسیما متشکل از 7عضو است که برای حمایت از فیلم‌های سینمایی و امتیاز پخش رایگان زیرنویس‌های فیلم‌های سینمایی در جلسه‌ای تخصصی در خصوص صدور مجوز پخش تیزرها و زیرنویس‌های فیلم‌های سینمایی در حال اکران تصمیم گیری کرده و مراتب را به استحضار ریاست سازمان می‌رسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز