خبرگزاری کار ایران

"می‌خواستم فرشته باشم" در بازار کتاب

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۹۴۹

رمان «می‌خواستم فرشته باشم» نوشته ملینا مارچتا با ترجمه علی شاهمرادی از سوی نشر خزه منتشر شد.

به گزارش ایلنا، رمان "می‌خواستم فرشته باشم" شرح جست‌وجوهای دختری نوجوان است برای یافتن هویت، پیشینه و امید. او یک مهاجر است؛ دختری  ایتالیایی در سرزمین استرالیا که می‌کوشد در این جغرافیای بیگانه و زیبا هم به تعریفی از اصلیت خود برسد و هم در میان این آدمیان غریبه، عشق را پیدا کند.

انتشار«می‌خواستم فرشته باشم» به عنوان اولین رمان ملینا مارچتا، برای او یک اتفاق خوشایند بود؛ کتاب با تحسین‌های فراوانی روبه‌رو شد و چاپ اول آن تنها دو ماه پس از انتشار، به پایان رسید. بعد هم به سرعت در چهارده کشور منتشر شد و بیش از یک میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رفت.

استقبال شایان از رمان «می‌خواستم فرشته باشم»، ملینا مارچتا را بر آن داشت تا بر اساس رمان خود، فیلمنامه‌ای هم بنویسد، که کیت وودز آن را به تصویر کشید. این فیلم جوایز متعددی ازجمله جایزه‌ی انجمن فیلم استرالیا را از آن خود کرد و تحسین منتقدان را برانگیخت. مارچتا هم برای نگارش فیلمنامه‌ی آن، برنده‌ی جایزه‌ی نیو ساوت ولز و جایزه‌ی بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی از اِی اِف آی شد.

این رمان سومین همکاری مشترک علی شاهمرادی و نشر خزه است. این ناشر و مترجم پیش از این رمان‌های «وقتی که او رفت» (لیزا جوئل) و «منطق عشق» را با یکدیگر به چاپ رسانده‌اند.

«می‌خواستم فرشته باشم» در 272 صفحه و با بهای 35 هزار تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز