خبرگزاری کار ایران

حکایت مهرجویی از روزه بودنش در زمان ساخت فیلم پری+فیلم

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۲۷۴

اصغر شاهوردی (صدابردار سینمای ایران) سر صحنه «لامینور» تازه‌ترین فیلم داریوش مهرجویی حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، اصغر شاهوردی که از سال ۸۶ به علت تصادف رانندگی دچار آسیب‌دیدگی مغزی شده، در بیش از ده فیلم با مهرجویی همکاری داشته است.

فیلم‌های اجاره‌نشین‌ها، هامون، سارا، بمانی، پری، لیلا، دختردایی گمشده، میکس ، بانو، میهمان مامان از تجربه‌های مشترک صدابرداری شاهوردی در سینما با داریوش مهرجویی است. شاهوردی همچنین در میکس مهرجویی بازی کرده است.

در ویدئویی که سازندگان لامینور منتشر کرده‌اند، اصغر شاهوردی سر صحنه فیلم لامینور حضور پیدا کرده و مهرجویی با اشاره به همکاری چند ساله خود با شاهوردی می‌گوید که وی صدابرداری بود که در زمان ساخت فیلم به همه جزئیات دقت داشت و بسیار معتقد و باایمان بود و همراه با من روزه بود.

علی نصیریان، پردیس احمدیه، سیامک انصاری، بیتا فرهی، علی مصفا، مهرداد صدیقیان، بهناز جعفری، کاوه آفاق، امرالله صابری، رضا داودنژاد، دیبا زاهدی و فریماه فرجامی از بازیگران «لامینور» هستند.

«لامینور» با نویسندگی مشترک وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی به تهیه‌کنندگی رضا درمیشیان جلوی دوربین رفته است.

«لامینور» فیلمی است که بدون حمایت دولت، بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی تولید می‌شود.

حجم ویدیو: ۷.۴۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۳ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز