خبرگزاری کار ایران

تماشاخانه مهرگان میزبان نمایش «کامالوکا» می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۴۰۸۱

نمایش «کامالوکا» به نویسندگی احمد سیاه رستمی و کارگردانی محسن موسوی خواه در تماشاخانه مهرگان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، نمایش «کامالوکا» به نویسندگی احمد سیاه رستمی، کارگردانی محسن موسوی‌خواه و تهیه‌کنندگی میترا غزلی‌زاده به زودی در تماشاخانه مهرگان روی صحنه می‌رود.

«کامالوکا» یک واژه سانسکریت (زبان هند و اروپایی) است که از دو بخش کاما و لوکا تشکیل می‌شود؛ کاما به معنای کامروایی و لوکا به معنی مکان است.

«کامالوکا» فضایی سوررئالیستی است که به سبک تئاتر بی چیز( گرتوفسکی) روایت می‌شود. نمایش فیزیکال کامالوکا کاملا  بدن محور است و از هیچ دیالوگی استفاده نمی‌شود.

این نمایش با بازی سجاد شفیعی‌فر، صالح لواسانی، آرش لشکری، احمد سیاه رستمی و محسن موسوی خواه روی صحنه می‌رود.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به: "تهیه‌کننده: میترا غزلی زاده"، "مدیر تولید و برنامه‌ریز: زهرا آذرخش"، "دستیار کارگردان: یاسمین اقدامی"، "مدیر ارتباطات و روابط عمومی: امیر پارسائیان مهر"، "تبلیغات: حمید شفقتی و گروه تئاتر مارکت"، "مشاور رسانه: مینا قنبری"، "مدیر صحنه: پانیذ حمیدیان فر"، "منشی صحنه: مریم هاشم زاده"، "طراح گرافیک: رضا صبور"، :"موسیقی و صدا: امید دولت‌خواه"، "طراح و مجری گریم: رضا صالحی"، "طراح صحنه و لباس: احمد سیاه رستمی، محسن موسوی خواه"، "ویدیو: محمد جواد عبداللهی"، "عکاس: پریچهر ژیان" اشاره کرد.

 نمایش «کامالوکا» از تاریخ ۹ آبان ماه هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه مهرگان به اجرا می‌پردازد که به زودی پیش فروش بلیت نمایش  در سایت تیوال برای علاقه‌مندان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز