خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز دوشنبه ایلنا می‌خوانید:

قصد داریم با فعالیت‌های محیط زیستی به افزایش اشتغال در ایران کمک کنیم/ تلاش برای تغییر تصویر ذهنی گردشگران نسبت به ناامنی در ایران/دعوت از سربازان برای بازی در یک نمایش/مشخص نبودن برآورد خسارات وارده به محوطه تاریخی جوبجی/اعلام برنده جایزه نوبل اقتصاد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۸۵۲

گفتگو با سفیر اتریش در ایران و یک آژانس‌دار هنگ‌کنگی از جمله خبرهای مهم حوزه فرهنگ در ایلنا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با کارگردان نمایش «تنهاتر از مسیح» درباره اجرای این اثر، گفتگو با سفیر اتریش درباره روابط ایران و اتریش در حوزه‌های مختلف، گفتگو با فعال گردشگری هنگ‌کنگی درباره وضعیت گردشگری در ایران، گفتگو با مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان درباره تخریب محوطه تاریخی جوبجی، برگزاری نشست همایش ملی زیست بوم دسترسی همگانی به اطلاعات، نگاهی به وضعیت اکران فیلم‌های آینده در آبان ماه و اعطای جایزه نوبل اقتصاد سال ۲۰۱۹ به سه نظریه‌پرداز فقر جهانی روز دوشنبه (بیست و دوم مهر) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

دعوت از سربازان برای بازی در یک نمایش

کارگردان «تنهاتر از مسیح» گفت: این کار بدون داشتن یک چهره‌ مشهور به مخاطب لذت می‌دهد درحالی‌که کارهای شاخص با حضور سلبریتی‌ها این لذت و دل‌نشینی را به تماشاگر هدیه نمی‌کند. در این کار،‌ یک شخصیت جهانی به نام امام حسین(ع) حضور دارد که از همه سلبریتی‌ها بالاتر است.

 ۲۰۰۰ ایرانی در بخش سلامت اتریش کار می‌کنند/ می‌خواهیم برای ایرانی‌ها سودآور باشیم

سفیر اتریش در ایران با اشاره به آنکه برگزاری مذاکرات برجام در وین یکی از رنسانس‌های روابط بین دو کشور بود، گفت: ما علاقه بسیاری به حفظ و ادامه برجام داریم. ضمن آنکه ایرانی‌ها به موفقیت جامعه اتریش کمک می‌کنند.

باید تصویر ذهنی گردشگران نسبت به ناامنی ایران تغییر کند

یک آژانس‌دار هنگ‌کنگی گفت: ایران کشوری امن برای گردشگران چینی است اما بیشتر مردم ، ایران را به عنوان کشوری ترسناک و خطرناک می‌شناسند. باید تصویری که از ناامنی ایران در ذهن مردم چین و هنگ‌کنگ ایجاد شده، برداشته شود.

هنوز برآوردی از تخریب محوطه تاریخی جوبجی نداریم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با تصدیق ورود کامیون‌ها به محوطه تاریخی جوبجی گفت: هنوز برآوردی از تخریب وارده نداریم اما کامیون‌ها را متوقف کرده‌ایم.

دیگر نمی‌توانیم اطلاعات را کانالیزه به مردم بدهیم

اینترنت فضا را برای دسترسی افراد به اطلاعات بازمی‌کند و موجبات عدالت رسانه‌ای را فراهم می‌کند.

"آبان" اکران نوروز برای سینماها

در سال‌های گذشته آبان ماه یک زمان معمولی برای اکران فیلم‌ها بوده است اما امسال فیلم‌هایی قرار است اکران شوند که معمولا در نوروز اکران می‌شده‌اند.

اقتصاددانان ضدفقر، جایزه نوبل اقتصاد را بردند

جایزه نوبل اقتصاد سال ۲۰۱۹ به سه نظریه‌پرداز فقر جهانی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز