خبرگزاری کار ایران

فرصت عکاسی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها را از دست ندهید

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۷۷۷

داور مسابقه عکس وقت زندگی معتقد است: موضوع این مسابقه، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها هستند که باید فرصت عکاسی از آنها را از دست ندهیم.

به گزارش ایلنا، مجید سعیدی (داور مسابقه عکس وقت زندگی) گفت: وقتی موضوعی برای یک رویداد یا جشنواره مطرح می‌شود تمرکز فکری افراد بر آن موضوع معطوف، در نتیجه فرصتی برای جمع بندی و خلق اثر فراهم می‌شود. در مسابقه وقت زندگی نیز موضوع پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هاست که همه امکان شرکت در آن را دارند و خودم هم علاقه دارم در این مسابقه شرکت کنم.

سعیدی در ادامه گفت: مسابقه وقت زندگی جشنواره موبایلی است و امروز عموم افراد می‌توانند با موبایل خود از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، احساس، لبخند، پوشش، حرکات و ... آنها عکس بگیرند، این موضوع مناسبی برای عکاسی است. این لحظات و فرصت را برای عکاسی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها از دست ندهید، شرکت در این مسابقه برای خود افراد به یادگار می‌ماند و در مرحله بعد برای این جشواره به یادگار می‌ماند.

مرکز خدمات جامع روزانه‌ سالمندان وقت زندگی به مناسبت روز جهانی سالمندان و با هدف اهمیت بخشیدن به جایگاه ارزشمند بزرگترهای خانواده، مسابقه‌ عکس وقت زندگی را با موضوع شور و نشاط زندگی و محوریت عکاسی از پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها (یا پدرها و مادرها) برگزار می‌کند.

زمان ارسال عکس به این مسابقه شش تا ۳۰ مهرماه است و آثار برگزیده ۲۴ آبان ماه معرفی می‌شوند.

۱۰ جایزه یک میلیون تومانی به ۱۰ عکس برتر اهدا می‌شود و یک روز استفاده رایگان از خدمات مرکز وقت زندگی به ۱۰۰ نفر تعلق می‌گیرد.

نشانی دبیرخانه جشنواره پاسداران، نیستان سوم، بلوار شیدایی، خیابان یارمحمدی، کوچه افخمی پلاک ۱ است و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت جشنواره www.fiftyplusgroup.com مراجعه کنند یا با شماره های ۲۲۷۷۴۸۴۰ و ۲۲۷۷۵۰۲۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز