خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز یکشنبه ایلنا می‌خوانید:

گردش مالی فیلم‌های مستند در آمریکا نیم تریلیون دلار است/تعریف‌های اینفلوئنسرهای اینستاگرام و توییتر از ایران/درگذشت طراح صحنه سریال «خواب‌زده»/قرار گرفتن ۶ ایرانی در فهرست ۵۰۰ هنرمند برتر ۲۰۱۹

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۲۶۲

گفتگو با مستندسازان آمریکایی درباره تاثیر آثار مستند در سیاست‌های آمریکا، گزارشی از جزئیات آیین‌نامه شورای داوری خانه تئاتر، درگذشت طراح صحنه سریال «خواب‌زده» و قرار گرفتن ۶ ایرانی در فهرست ۵۰۰ هنرمند برتر ۲۰۱۹ امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با مستندسازان آمریکایی درباره تاثیر آثار مستند در سیاست‌های آمریکا، گزارشی از جزئیات آیین‌نامه شورای داوری خانه تئاتر، گفتگو با چند اینفلوئنسر اینستاگرام و توییتری درباره سفرشان به ایران، گفتگو با پرویز فلاحی پور درباره بازی در سریال ترور خاموش، درگذشت طراح صحنه سریال «خواب‌زده»، قرار گرفتن ۶ ایرانی در فهرست ۵۰۰ هنرمند برتر ۲۰۱۹ ، اجرای «روز واقعه» توسط مجید انتظامی در کتابخانه ملی و ممنوعیت ارایه خدمات به سایت‌های فاقد مجوز منتشرکننده فیلم و موسیقی از جمله مطالبی است که روز یکشنبه (بیست و یکم مهر) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

گردش مالی فیلم‌های مستند در آمریکا نیم تریلیون دلار است

بیش از دو دهه است که مستندسازی برای سیاستمداران حرفه‌ای امریکا که قصد کاندیداتوری در رقابت‌های انتخاباتی از قبیل فرمانداری و شهرداری، مجلس نمایندگان، سنا و ریاست‌جمهوری را دارند، باب شده است. همچنین ساخت این مستندها باعث شده سیاستمداران آمریکایی تحت تاثیر فشار افکار عمومی، به سمت تعدیل سیاست‌های بهره‌وری حداکثری از اقتصاد و منابع تجدیدناپذیر بروند.

شورای داوری خانه تئاتر از محفل آشتی‌کنان به مرجعی قانونی تبدیل می‌شود؟

سال‌هاست خانواده تئاتر با مسائل حقوقی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند؛ مسائلی که به دلیل عدم آشنایی با قانون و موارد حقوقی پیچیده‌تر هم شده‌اند و گاهی فعالیت هنری یک نفر را هم زیر سایه خود قرار داده‌اند. شورای داوری خانه تئاتر در این سال‌ها بیشتر نقش شورایی برای حل اختلاف داشته و کمتر پاسخگوی ضرر و زیان مادی خواهان داوری بوده اما اخیرا آیین‌نامه اجرایی شورای داوری خانه تئاتر برای رسیدگی به منازعات و اختلافات بین اعضای تشکل‌های صنفی منتشر شد که مسئولانش می‌گویند قرار است روندی قانونی برای رسیدگی به این اختلافات در پیش بگیرد.

چه غافلگیرکننده‌ای ایران+تصاویر

سفر چند اینفلوئنسر اینستاگرام و توییتری که از کشورهای ترکیه، روسیه، ایتالیا، اوکراین، هند و چین به ایران آمده بودند رو به اتمام است. با نگاهی به آنچه درباره ایران منتشر کرده‌اند، می‌توان نگاهی دیگر به جاذبه‌های ایران را از زبان آنها شاهد بود.

مخالف نشان دادن قدرت بیش از حد پلیس بودم

پرویز فلاحی پور ضمن بیان این نکته که غیر قابل باور بودن یک مجموعه سبب قطع ارتباط مخاطبان با آن می‌شود، گفت: از همان ابتدا مخالف نشان دادن قدرت بیش از حد پلیس بودم. چراکه اگر پلیس تا این حد به موضوعات اشراف دارد، چرا تا این اندازه مشکلات در جامعه وجود دارد؟

مهدی جعفری، طراح صحنه سریال «خواب‌زده» درگذشت

تهیه‌کننده سریال «خواب‌زده» با تایید خبر درگذشت مهدی جعفری درباره این حادثه توضیحاتی ارائه داد.

۶ ایرانی در فهرست ۵۰۰ هنرمند برتر ۲۰۱۹ جای گرفتند

"آرت‌پرایس" و "فیاک" در گزارش تازه‌‌ای که معیاری مهم برای تحلیل و بررسی وضعیت هنر معاصر جهان، از دو بعد اقتصادی و هنری است، اسامی۵۰۰ هنرمند برتر معاصر جهان را در سال ۲۰۱۹ منتشر کردند که در این میان نام شش هنرمند ایرانی هم به چشم می‌خورد.

مجید انتظامی در کتابخانه ملی روی صحنه می‌رود

مجید انتظامی موسیقیدان و آهنگساز مطرح کشورمان در آیین «چله عشق» همراه با ارکستر سمفونیک تهران قطعه «روز واقعه» را در کتابخانه ملی ایران اجرا خواهد کرد.

ارایه خدمات به سایت‌های فاقد مجوز منتشرکننده فیلم و موسیقی ممنوع است

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور می‌گوید: اعلام ممنوعیت ارائه خدمات از ناحیه ارائه‌دهندگان خدمات میزبانی به سایت‌ها و خدمات فیلتر شده به استناد ماده ۲۳ قانون جرایم رایانه‌ای صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز