خبرگزاری کار ایران

کامران حیدری موزیک ویدئو قطعه بوشهری «شعر یادم رَ...» را می سازد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۱۹۸

کامران حیدری (مستندساز ایرانی) به زودی موزیک ویدئو قطعه بوشهری «شعریادم ر...َ» را می‌سازد.

به گزارش ایلنا، قطعه «شعریادم ر...َ» دومین اثر گروه «سیریا» است که بر اساس عاشقانه‌ای از شعر سعدی با تلفیقی از ترانه امروزی با خوانندگی محمد لاریان منتشر شده، قرار است در قالب یک مجموعه با عنوان «میز دوتایی» در کنار دیگر قطعات گروه منتشر شود.

طی هفته‌های گذشته، استقبال خوبی از ترک‌های منتشر شده شده است به طوری که در سایت‌های مجاز موسیقی این میزان توجه و استقبال قابل رویت است.

به دنبال انتشار این قطعه، کامران حیدری مستند‌ساز  ایرانی که ساخت آثاری چون «من نگهدار جمالی، وسترن می‌سازم»، «دینگومارو»، «علی آقا» و «واکس چه» را در کارنامه دارد و تاکنون مستندهایش در کشورهای بی‌شماری از قاره اروپا و نیز فستیوال های معتبر آمریکایی اکران شده، ساخت موزیک ویدئو را برعهده گرفته است.

کامران حیدری که تجربه ساخت مستندهایی درحوزه موسیقی جنوب دارد، چندی پیش جایزه بهترین کارگردانی مستند بابت فیلم اخیر خود را از جشن خانه سینما دریافت کرده است.

گروه موسیقی «سیریا» که متشکل از محمد لاریان، بهروز شریفیان، امیرحسین ماهینی، معین پاکباز، مهدی ناصری و مهدی منفرد است، سال گذشته فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرده که پس از انتشار قطعه «هوار»، با انتشار قطعه «شعریادم ر...َ» از پروژه «میز دوتایی» سعی داشته فضای جدیدی را در موسیقی بوشهر به تصویر بکشد به خاطر همین نگاه وارد تلفیق موسیقی روز دنیا و موسیقی فولکلور بوشهر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز