خبرگزاری کار ایران

هفته کودک با رنگ‎وبوی تاریخ در پایگاه میراث جهانی شوش

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۰۰۹

برنامه گرامیداشت هفته ملی کودک در پایگاه میراث جهانی شوش برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بیژن حیدری‎زاده (مدیر پایگاه میراث جهانی شوش) با اشاره به برگزاری هفته کودک در پایگاه میراث جهانی شوش، اظهار کرد: در این برنامه کودکان از موزه باستان‎شناسی شوش بازدید و توضیحات لازم را از کارشناس مربوط دریافت کردند.

حیدری‎زاده افزود: در ادامه این برنامه، کودکان با حفظ حرمت ایام سوگواری محرم و صفر و با راهنمایی مربیان خود، برخی از بازی‎های سنتی را به منظور احیاء و حفظ این آداب زیبا اجرا کردند.

او اجرای این برنامه در راستای اهداف آموزشی پایگاه میراث جهانی شوش و با هدف آشنایی هرچه بیشتر کودکان با مواریث فرهنگی عنوان کرد و گفت: بزرگداشت روز جهانی و هفته ملی کودک با اجرای برنامه قصه‎های عروسکی و پذیرایی از کودکان در محیط باغ‎موزه شوش به پایان رسید .

مدیر پایگاه میراث جهانی شوش خاطرنشان کرد: در هفته ملی کودک، علاوه بر برنامه بازدید روزمره از موزه و محوطه میراث جهانی شوش، با هماهنگی‎های صورت‎گرفته با مدارس و مراکز مهد، کودکان مقطع ابتدایی و مهدکودک از موزه و محوطه میراث جهانی شوش بازدید کردند و در کنار بهره‎مندی از توضیحات کارشناسان مربوط، زمینه الفت و آشنایی هرچه بیشتر کودکان با تمدن درخشان ایرانی اسلامی از راه اجرای برنامه‎های مفرح و آموزشی در کنار معرفی مواریث فرهنگی شوش فراهم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز