خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز شنبه ایلنا می‌خوانید:

صحبت‌های کیهان کلهر درباره ظلم دولت ترکیه به اقوام کرد/ یک روزنامه‌نگار به زندان رفت/ بازیگر سلمان فارسی انتخاب شد/ طرفداران ایران در رسانه‌های آمریکا بیشتر از ترامپ است/ صحبت‌هایی درباره پول‌شویی و قراردادهای تئاتر

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۷۷۹

صحبت‌های کیهان کلهر درباره ظلم دولت ترکیه به اقوام کرد، خبر زندانی شدن یک روزنامه‌نگار و انتخاب علیرضا شجاع نوری به عنوان بازیگر نقش سلمان فارسی از جمله مطالبی است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، گفتگو با استاد علوم ارتباطات دانشگاه میسوری درباره جنگ رسانه‌ای علیه ایران، گفتگو با یک وکیل دادگستری درباره پول‌شویی و قراردادهای هنری در حوزه تئاتر، گفتگو با استاد دانشگاه اولاداغ ترکیه درباره اثر تحریم‌های آمریکا بر وضعیت ایران، صحبت‌های کیهان کلهر درباره ظلم دولت ترکیه به اقوام کرد، خبر زندانی شدن یک روزنامه‌نگار و انتخاب علیرضا شجاع نوری به عنوان بازیگر نقش سلمان فارسی از جمله مطالبی است که روز شنبه (بیست مهر) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

ایران طرفداران بیشتری از ترامپ در رسانه‌های این کشور دارد

پیتر هندرسون (استاد علوم ارتباطات دانشگاه میسوری) معتقد است که ایرانی‌ها توانستند از زیر ضرب جنگ رسانه مرتبط با مناقشه هسته‌‌ای در یک دهه پیش رها شوند و ابتکار عمل را به دست بگیرند.

قراردادهای تئاتر مفسده‌ساز است/ نمی‌توان منکر وجود پولشویی در تئاتر شد

وهاب منتظری‌پور از اهمیت قراردادهای مکتوب و با جزئیات کامل برای بازیگران و عوامل اجرایی تئاترها می‌گوید و بر وجود صنفی متحد تاکید می‌کند که بتواند احکامی برای هنرمندان متخلف صادر کند که ضمانت اجرایی داشته و قابلیت محروم کردن او را از کار اجرایی داشته باشد. این وکیل دادگستری همچنین به موضوع پولشویی در تئاتر و راه‌های مقابله با آن پرداخت.

امنیت توریست‌ها در ایران بیشتر از ترکیه و کشورهای اروپایی است

استاد تاریخ مذاهب اسلامی، زبان فارسی و روابط بین‌الملل دانشگاه اولاداغ ترکیه درباره تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: اگرچه تحریم‌ها بد است، اما برای ایران خوبی‎هایی هم آورده که موجب شده این کشور به نوعی خودکفا شود.

کیهان کلهر: موسیقی دربرابر ظلم و پاکسازی نژادی علیه هیچ ملتی سکوت نخواهد کرد+فیلم

کیهان کلهر که شب گذشته در سالن رویال فستیوال لندن روی صحنه رفته، اعلام کرد به احترام کردهای سوریه کنسرتش در ترکیه را کنسل کرده است، در صفحه شخصی‌اش نسبت به وضعیت کردهای سوری واکنش نشان داد.

پوریا عالمی به زندان رفت

پوریا عالمی (طنزپرداز و روزنامه‌نگار)  برای تحمل یک سال حبس به زندان رفت.

علیرضا شجاع‌نوری بازیگر نقش سلمان شد

علیرضا شجاع نوری بازیگر نقش سلمان فارسی در سریال «سلمان» به کارگردانی داوود میرباقری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز