خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری فرهنگی روز دوشنبه ایلنا می‌خوانید:

مشخص شدن وضعیت آلبوم «قمارباز» محسن چاووشی/نگاه ارشاد به فروش فیلم‌ها مانند مسابقات وزنه‌برداری است/سینماهای جدید تهران در کدام مناطق تاسیس می‌شوند؟/«هوروش‌بند» نیز به سرنوشت «تتلو» دچار شده است؟

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۸۷۳

مشخص شدن وضعیت آلبوم «قمارباز» محسن چاووشی، گفتگو با علیرضا رئیسیان درباره فیلم «مردی بدون سایه»، اعطای نشان درجه یک هنری به سعید پورصمیمی و بسته شدن پیج اینستاگرام هوروش بند از جمله مطالبی است که امروز در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مشخص شدن وضعیت آلبوم «قمارباز» محسن چاووشی، گفتگو با علیرضا رئیسیان درباره فیلم «مردی بدون سایه»، واکنش میرکریمی به انتخاب عسگرپور برای دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر، برگزاری نشست خبری هفته خوشنویسی، ساخت سینماهای جدید در مناطق مختلف تهران، اعلام نتایج مرحله دوم انتخاب ایده‌های دیگرگونه‌های اجرایی جشنواره تئاتر فجر، اعطای نشان درجه یک هنری به سعید پورصمیمی و بسته شدن پیج اینستاگرام هوروش بند از جمله مطالبی است که روز دوشنبه (پانزده مهر) در سرویس فرهنگی خبرگزاری ایلنا منتشر شده است.

به کارشناسان شورای شعر و ترانه و موسیقی تاختند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد درباره وضعیت فعلی آخرین آلبوم محسن چاووشی که اغلب قطعات آن سروده مولانا و سعدی است و هنوز موفق به اخذ مجوز نشده، گفت: گفته بودند از عوامل تولید خواسته شده کلمه مشخصی را از شعر حذف کنند! آنهم از اثری متعلق به شاعری کلاسیک! مطمئنا هیچ شورایی تحت هیچ شرایطی همچین کاری نمی‌کند و چنین رای‌ صادر نمی‌کند. در نهایت این پیشنهاد مطرح شد که شعری دیگر جایگزین اثر مورد نظر شود.

نگاه ارشاد به فروش فیلم‌ها مانند مسابقات وزنه‌برداری است

کارگردان فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» معتقد است که دولت به جای آنکه از مبانی فرهنگ برای مشکلات کل جامعه و حتی بالاتر از حل مشکلات سیاسی استفاده کند، از فرهنگ به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده کرده است.

واکنش میرکریمی به انتخاب عسگرپور برای دبیر جشنواره جهانی فیلم فجر

رضا میرکریمی به انتخاب محمدمهدی عسگرپور به عنوان دبیر سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر واکنش نشان داد.

بی‌توجهی سبب شد تا خوشنویسان جذب فضای فرهنگی و هنری کشورهای همسایه شوند

نشست خبری هفته خوشنویسی ایران صبح امروز با حضور اعضای شورای‌عالی انجمن خوشنویسان ایران، نماینده وزیر ارشاد در انجمن و جمعی از اساتید خوشنویسی در خانه هنرمندان برگزار شد.

سینماهای جدید تهران در کدام مناطق تاسیس می‌شوند؟

۱۴ پردیس سینمای جدید در شهر تهران در حال ساخت است که به احتمال فراوان بیش از ۵۰ درصد آنها تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

اعلام نتایج مرحله دوم انتخاب ایده‌های دیگرگونه‌های اجرایی جشنواره تئاتر فجر

نتایج مرحله دوم انتخاب و بررسی ایده‌های ارسالی (تولیدات تازه) بخش دیگرگونه‌های اجرایی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام شد.

اعطای نشان درجه یک هنری به سعید پورصمیمی

شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشوری نشان درجه یک هنری در رشته بازیگری را‌ به سعید پورصمیمی اعطا کرد.

«هوروش‌بند» نیز به سرنوشت «تتلو» دچار شده است؟

صفحه اینستگرامی «هوروش‌بند» روز گذشته از دسترس خارج شده است. این اتفاق درحالی رخ داده که صفحه مذکور از سوی اینستگرام تیک آبی دریافت کرده و بیش از ۷۰‌ هزار نفر دنبال‌کننده داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز