خبرگزاری کار ایران

فرهاد ناظرزاده کرمانی:

عمارت نوفل‌لوشاتو محفلی برای تئاترهای حرفه‌ای و استعدادهای درخشان جوان است

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۱۸۵

فرهاد ناظرزاده کرمانی با حضور در عمارت نوفل‌لوشاتو و تماشای چند اثر، این مجموعه نمایشی را محفلی برای ارائه تئاترهای حرفه‌ای و استعدادهای درخشان جوان توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد ناظرزاده کرمانی، با حضور در عمارت نوفل‌لوشاتو و تماتشای چند اثر در این مجموعه، توجه به حفظ کیفیت آثار هنری در کنار تامین منابع مالی را کار سخت تماشاخانه‌های خصوصی در شرایط اقتصادی کنونی کشور دانست و گفت: آثاری که در مجموعه نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود هم‌نشینی خوبی از تئاترهای حرفه‌ای در کنار آثار گروه‌های جوان و استعدادهای درخشان است.

این پژوهشگر و استاد دانشگاه، خاطرنشان کرد: جای امیدواری است که هنوز فرصت دادن به کشف استعدادهای نو دغدغه برخی سالن‌های خصوصی تئاتر است و می‌توان به آینده تئاتر ایران و ظهور پدیده‌های خلاق بازیگری و کارگردانی و نویسندگی امیدوار شد.

ناظرزاده کرمانی که سال‌ها پیش استاد داود نامور (مدیر عمارت نوفل‌لوشاتو) نیز بوده، تلاش‌های شاگرد خود را برای ایجاد چنین فضایی در تئاتر امروز کشور که مناسبات اقتصادی بیش از هرچیز بر آن سایه انداخته ارزنده توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد این راه دشوار، با همکاری مدیران فرهنگی و هم‌دلی هنرمندان برای خانواده تئاتر هموارتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز