خبرگزاری کار ایران

آهنگ‌های لندندری آغاز به کار می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۶۹۵

نمایش «آهنگ‌های لندندری» به کارگردانی سیامک گل‌سرخ در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش «آهنگ‌های لندندری» به نویسندگی راشل فیلد، مترجمی رضا شیرمرز و کارگردانی سیامک گل سرخ، از یکشنبه ۱۴مهر تا ۳آبان،‌ در محل تماشاخانه استاد جمشید مشایخی، در ساعت ۱۸:۳۰ و به مدت ۵۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

مرجان قهرمانی، خسرو بامداد، طاهره بهرامی و علیرضا زرگوشیان بازیگران نمایش هستند.

محمد مروتی، دستیار کارگردان آهنگ‌های لندندری است و فرید محمدی به‌عنوان تهیه‌کننده، هما جهانی به‌عنوان منشی صحنه،‌ سیامک گل سرخ به‌عنوان طراح صحنه و لباس،‌ طهورا نبیان به‌عنوان طراح گریم، سیامک گل سرخ و علیرضا زرگوشیان به‌عنوان طراح پوستر و بروشور، از دیگر عوامل نمایش آهنگ‌های لندندری هستند. همچنین در این نمایش، رزگار فیض‌الهی  دستیار فنی، سورنا گل سرخ دستیار صحنه، سیامک گل سرخ و علیرضا زرگوشیان انتخاب‌کننده موسیقی و افکت، الهام کاملی روابط عمومی نمایش و محمد مروتی و مهدی آزادپور عکاس و تصویربردار هستند.

در خلاصه آهنگ‌های لندندری آمده: «دختری در آشپزخانه مشغول به کار است که پیرمردی دوره‌گرد و فیلسوف‌مسلک وارد می‌شود و بین آنها کشمکشی در رابطه با زندگی و چگونگی آن رخ می‌دهد...»

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز