خبرگزاری کار ایران

مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد خبر داد؛

آیین‌نامه جشنواره موسیقی فجر می‌تواند اصلاح شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۲۵۸

مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت: شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بر اساس آیین‌نامه از ابتدای جشنواره تشکیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد اله‌یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی در سومین جلسه ستاد اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر گفت: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر مطابق آیین‌نامه جشنواره پیش می‌رود، البته ممکن است نقدها و ایرادهایی به آیین‌نامه باشد، اما آیین‌نامه می‌تواند با نظرات و نقدهای تخصصی تغییر کند و اصلاح شود. به هر ترتیب جشنواره موسیقی فجر فرصتی برای حضور سلیقه‌های متنوع و مختلف موسیقی است و امیدواریم جشنواره‌ای با کیفیت بالا را در این دوره شاهد باشیم.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد ادامه داد: شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر نیز بر اساس آیین نامه از ابتدای روند جشنواره تشکیل می‌شود.

اله‌یاری همچنین در این جلسه با  قدردانی از خدمات رییس سابق جشنواره و مدیر اجرایی سابق جشنواره موسیقی فجر گفت: همدلی ستاد برگزاری جشنواره، همراهی اهالی رسانه و هنرمندان از جمله ملزومات پویایی جشنواره است.

دومین جلسه هیات انتخاب گروه‌ها و آثار سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با حضور اعضای شورا متشکل از محمد اله‌یاری فومنی (رییس جشنواره)، شاهین فرهت (دبیر جشنواره)، علی ثابت‌نیا (مدیر اجرایی) و بهروز غریب­‌پور، هومان اسعدی، رضا مهدوی، حمیدرضا اردلان، سیامک جهانگیری، محمدرضا فیاض و کیاوش صاحب‌نسق برگزار شد.

در این جلسه درباره سیاست‌­های کلی جشنواره موسیقی فجر  و  وظایف و سیاست­های هیئت انتخاب گروه­‌ها و آثار، گفتگو شد و اعضای هیئت انتخاب نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ۲۴ تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود و گروه‌ها و هنرمندان موسیقی برای شرکت در جشنواره تا ۱۷ آذرماه سال جاری فرصت دارند در  سامانه جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com  ثبت نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز